Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger yderligere tech-partnere (javascript, mm) til Start-up

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi leder efter yderligere 1/2 tech-partnere til at færdiggøre vores initielle hold til dette start-up.

Vi er to unge gutter på 21, som har en vision. Det er en social shopping platform, som funktionelt kan samarbejde med API-databaser fra etablerede online modeforhandlere. Platformen skal skabe salg og værdi ved at forbedre forbindelsen mellem social modeinspiration og online-shopping. Konceptet skal testes først som hjemmeside og dernæst som IOS app.

Det er en teknisk meget avanceret platform, som bl.a. kræver integration med andre digitale infrastrukturer. Heldigvis er vi kommet i kontakt med en utrolig kompetent programmør fra Silicon Valley, USA, som har erfaring med API, Big-data analyse, back-end & front-end udvikling. Han er vores tekniske projektleder, som vil sætte frameworket for koden og selv hjælpe med udviklingen. 

Vi er bosiddende i København.

Du skal være skarp front-end developer og sparke røv i javascript (gerne Angulus). Vi er kun interesserede i personer, som har modet og tiden til at kaste sig 100% ud i et nyt og innovativt projekt.

Vi har tænkt os at finansiere beta-fasen blandt partnerne. Skulle projektet opnå tilfredsstillende customer-feedback og growth-metrics, så vil vi finde en investor til at hjælpe med at skalere virksomheden.

Hvis du mener, at du er af den rette støbning til at skabe det her med os, så introducer dig selv på mathbrams (at ) gmail.com for yderligere info. 

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

#bumb

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke mere om jeres projekt end det jeg lige har læst, men jeg tror i skal søge med lys og lygte efter nogle stærke backend-folk til at forme og udvikle api'et før i begynder at spekulere for meget i frontend :-). Det lyder som en meget stor opgave.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)