Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting for hjemmesidefirma

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino-brugere,

Jeg er i gang med at starte et firma op der sælger hjemmesider, jeg vil gerne kunne sælge hosting med i min pakke, og derfor overvejer jeg reseller hosting, er det en god løsning? og hvis jeg i princippet lukker ned efter et halvt år, kan jeg så på en måde få kundernes individuelle løsninger overført til et andet firma, uden mig som et link imellem?

Tak på forhånd Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Konas

Hvis du bare laver hjemmesiderne, skal de jo ligge på en server (hosting firmaet) og der vil de jo stadig ligge selvom du lukker og slukker :)

Du er velkommen til at kontakte mig i en PM'er

//Kim

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi tilbyder dig gerne en løsning gratis til at starte med som du kan prøve af, du kan kontakte os på info@netglobe.dk eller via vores facebook.

Lige nu tilbyder vi gratis webhotel på pro1, Brug rabatkoden "juli2015dk" Kom igang allerede nu. Vi kører med fuld backup dagligt som du selv kan restore, samt har vi en masse ekstra funktioner. 

Du kan læse mere på vores´hjemmeside http://www.netglobe.dk

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Fra  WeyNet - Mobil & IP Telefoni Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Konas!

Jeg har sendt dig en PM og er ret sikker på at vi kan finde en løsning på din efterspørgsel! 

Mvh
Christian Nielsen
WeyNet.dk

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør vælge en resellerløsning, hvor dine kunder har egne logind til kontrolpanelet, og hvor du kan logge ind med dit reseller logind, så i begge har adgang.

Jeg kan anbefale chosting.dk.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fokuser på at lave websites, og hav et hostingfirma som du kan anbefale kunderne.

Jeg har tidl. lavet website for virksomheder, og valgte at have en reseller aftale med et hostingfirma, da jeg gerne ville kunne tilbyde hosting oveni udvikling af websites.

Problemet var bare, at jeg blev mellemmand hver gang kunden havde brug for support på webhotellet. Eks. ved oprettelse af emails, når websitet kørte langsomt etc. Jeg tabte på at sælge wrbhoteller gennem min reseller aftale. Jeg brugte alt for meget tid på 1. Level support, som jeg aldrig kunne sende en faktura på.

Så mit råd er, at du finder en webhost som du selv kan lide at arbejde med, og så anbefale kunderne til dem. Så kan du fokusere på at tjene penge på det du er bedst til :)

Mvh Carsten

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:
Problemet var bare, at jeg blev mellemmand hver gang kunden havde brug for support på webhotellet

Det kan have sine fordele at have løbende kontakt til kunderne, da det giver mulighed for løbende at spørge ind til ønsker og behov, så man lettere kan sælge ekstra timer til ændringer og vedligeholdelse.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hostlist:
Det kan have sine fordele at have løbende kontakt til kunderne, da det giver mulighed for løbende at spørge ind til ønsker og behov, så man lettere kan sælge ekstra timer til ændringer og vedligeholdelse.

Det er jeg ikke helt enig i. Når en kunde ringer og siger at deres website kører langsomt, der igen er problemer med email eller der er andet som de ikke kan finde ud af, så er de ikke i købs-mode. 

Hvornår har du sidst følt dig fristet til at købe mere, når du har ringet til en leverandør vedr. problemer?

Mvh Carsten

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan man vende en negativ henvendelse til en god oplevelse for kunden ved at yde en god service.

Nøglen er almindelig salgsteknik. BALA (Behov, Accept, Løsning, Accept)

---

1. Kunden henvender sig med et supportbehov, du levere en løsning, som kunden accepterer. (= god service)

2. Du spørger ind til om der er andre problemer/behov for hjælp og med salg af en ændring af hjemmesiden løser du et behov mere. (= god service)

3. Du har en glad og tilfreds kunde, som anbefaler dig til andre pga din gode service, når der opstår behov for support.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, kender skam udemærket diverse salgsteknikker. Jeg har bare altid tjent mest når jeg har holdt mig til mine kernekompetencer.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)