Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af Kopi-ure søges.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jul 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære borgere herinde. Jeg har lidt af et usædvanligt spørgsmål, og håber at nogle af jer kan hjælpe eller inspirere.

Jeg vil gerne høre om I kender leverandørere, der laver/sælger replica ure i Europa. Her tales der om den bedste kvalitet af replica ure.

Tak på forhånd :)

Mvh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46552
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

egentlige replica = kopier er ulovlige at sælge i EU (og de fleste lande)

SYnes måske ikke din overskrift er korrekt - men funktionen ret overskift er død for mig i amino

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jul 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for dit svar.

Jeg er klar over at det er forbudt, men det er til privat brug. Jeg interesserer mig meget for ure, men vil ikke betale 40.000-50.000 for et ur :)

'Mvh Alan Abdo

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alan.
Jeg vil ikke prædike for dig om hvad der er moralsk korrekt eller ej.

Men som John er inde på er salg ad kopivarer ulovligt i DK.
Dog kan man komme udenom dette ved f.eks. At have varelager i England.
Eksempler på virksomheder der gør dette er Voga.com , som sælger kopimøbler.

Dog er det grundet disse regler meget svært at finde europæiske producenter.

Så jeg tror at du skal lede i østen, for at finde det, som du søger.
I Asien laves kopier af ALT.

Men om du kan købe en enkelt ur eller to til dig selv tvivler jeg på.

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46552
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Per Bendiksen:
Men om du kan købe en enkelt ur eller to til dig selv tvivler jeg på.
det kan han sagtens - kvaliteten er IKKE fin - der laves i princip ikke fine kopier overhovedet. Der laves såkaldte Homage / hyldest ure, som ikke er rene kopier, men klart ligner, en række panarai efterligninger feks. af en vis kvalitet

Hvis told ser et enkelt kopiur blive det taget - og enten sendt retur - eller destrueret (rolex dommen) de må ikke udlevere det til en privat køber.

Man må købe ET kopiur under en ferie, og stadigt ha det med på armen under indrejse - men det må aldrig sendes ind.

Der er masser af gode ure i prisklassen 5 - 7000 kr - og jeg fatter ikke, at man ikke ser, at fake ur udstråler fake mand, helt som fake bil og andet ville gøre det.

Og JA - ure er en stor hobby for mig

UK love er på det seneste i høj grad rettet ind efter EU hvad kopier angår og tages ex Voga møbler når de sendes ind, kommer de ikke frem til forbrugeren ligesom de har dom for at skulle lukke hjemmesiden, men dog ikke retter ind - men det er ikke let at få de møbler frem - ligesom deres trustpilot for danske leverancer ikke skinner http://www.fyens.dk/indland/Efter-dom-Hjemmeside-saelger-stadig-kopier-af-fynske-designermoebler/artikel/2609463  Det sidste ord er nok ikke sagt i den sag, men det står klart, at kampen mod kopier er mere EU og yderligere international end nogensinde.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Der er masser af gode ure i prisklassen 5 - 7000 kr - og jeg fatter ikke, at man ikke ser, at fake ur udstråler fake mand, helt som fake bil og andet ville gøre det.

Helt enig med John. Jeg ville hellere have et originalt kvalitetsur, end et fake Rolex eller lign. 

Jeg kender en der gav 10.000 kr. for et falsk Rolex ur på en ferie (med falsk certifikat, han troede det var ægte), og urværket gik i stykker efter kort tid. Jeg ville ikke spilde penge på et fake ur, det ligner muligvis et ægte, men kvaliteten kan nemt være ret ringe.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)