Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(Ny startet) drøm om at sælge ure

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære amino'er

Jeg går og har en lille drenge drøm om at starte en webshop der sælger ure.

pt er jeg it-supporter så alt med wepshop og hosting/domæne er der ret godt styr på.

Jeg vil gerne starte med at sælge ure der er god kvalitet til købe venlig priser, her tænker jeg 300-1200 kr i salgspris (ikke noget rolex til 50.000)

Jeg har kigget lidt rundt omkring men med ringe erfaring inde for iværksætter faget håber jeg i kan hjælpe mig.

jeg leder efter nogle grossister, eller fabrikker der sælger ure til en god pris ude at gå ned på kvalitet. Eks vis har jeg kigget meget på eyki ure, som jeg ved er købevenlig og tigtig god kvalitet (da jeg selv ejer et) men kan ikke finde nogle grossister der sælger

Nogen der har erfaring som gerne vil hjælpe en ung og energisk fyr med sin drøm?

mvh Daniel

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46499
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal via Kina - men

PAS PÅ - det er et marked som er mere end vel dækket og kvaliteten er som prisen, ikke voldsom høj, så med 2 års reklamationsret kan man komme i fortræd med Kina ure - så det skal man afsætte lidt af overskuddet til

Det er ikke fordi de ikke kan gå, også i ganske lang tid, men når der sker noget, så er det ikke lige til at få en urmager til at gøre noget - det betaler sig ikke i det prislege. 

Tag det som noget ved siden af dit arbejde indtil du får det testet af

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Hej Daniel

Hvis du søger en webshop til start, så installere vi gerne en prestashop for dig (og der kræves ingen kode erfaring), så kan du selve oprette og vedligeholde din shop :-). 

Du kan læse mere på vores facebook eller på vores hjemmeside http://www.netglobe.dk

Lige nu tilbyder vi gratis webhotel på pro1, Brug rabatkoden "juli2015dk" Kom igang allerede nu.

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt Mathias Risom over FB, han kan tilbyde dropshipping aftale med EYKI ure

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for svaret, men hvad vil det sige når man køber fra kina, hvad skal man være opmærksom på?

og er der overhovedet mulighed for indtægt ved dette? eller skal man finde nogle fra eu som køber det fra kina?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46499
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 44
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder for den kommercielle afdeling af den sydkoreanske ambassade i København. Mht. import af ure fra Korea, kan jeg muligvis få dig de rette kontakter. Ring el. skriv hvis det har interesse.

info (at) kotra.dk el 33477227

Vh.

Kotra Copenhagen er handelsafdelingen ved den Sydkoreanske ambassade i Danmark og hører under Ministeriet for Handel, Industri og Energi, Sydkorea.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej steffen

Har du en mail da jeg sidder på arbejde det meste af dagen :)

vh

Fra København
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 44
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, bare send den til info@kotra.dk

Kotra Copenhagen er handelsafdelingen ved den Sydkoreanske ambassade i Danmark og hører under Ministeriet for Handel, Industri og Energi, Sydkorea.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)