Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prototype samt produktion

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Smile

Jeg er ved at starte webshop med tøj jeg selv designer

Jeg søger nu en syerske el. lign. til at lave en prototype af tøjet (primært kjoler) og evt. fortsætte produktionen derefter. 

Det er ikke lykkedes mig at finde noget brugbart i gamle tråde (firmaerne eksisterer ikke længere), og heller ikke på google, så jeg kontaktes MEGET gerne: -

Mvh Nanna

Fra København S
Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Så .... det du er ude efter er en systue? En skrædder? Der ligger en systue på Roskildevej, og en skrædder på Øresundsvej.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Formegentlig mere end "bare" en systue. Jeg tænker at jeg skal have lavet arbejdstegninger også, så mønstret er klar til videre produktion. Jeg bor i Aalborg, hvor jeg har forsøgt på systuer, hvor de ikke kan lave mønstre, og den eneste større systue jeg har kunnet finde, systue.dk mener jeg den hedder, de har ikke tid det næste halve år. 

Så jeg søger måske nærmere end der er uddannet mønsterkonstruktør som også kan sy, og kan lave det for mig som et "fritidsjob". 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller en virksomhed, der lever af at lave prototyper :-)

Fra København S
Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - lidt mere tricky. Der er én, jeg kan spørge. Hun kan helt sikkert ikke selv (mere), men jeg forestiller mig hun måske kender en, der kan. Jeg ser lige hvad jeg kan finde ud af.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må du meget gerne, tusinde tak :-)

Fra København S
Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - kender en, der kender en ... i Kerteminde. Så ikke tæt på Ålborg, men det er hvad jeg kan klare =)

(har ikke kontaktinfo endnu, men det kommer)

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna

Jeg bor i Kolding, og har stået bag prototype udvikling og efterfølgende produktionen for ByClara mærket, du kan google navnet og der vil komme en del frem, alt tøjet du vil finde i By Clara brandet er syet af mig.  Så du er velkommen til at kontakte mig på layk2office@gmail.com 

Du kan også se her noget af det jeg laver https://www.facebook.com/profile.php?id=100007771458400

Vh

Rodica

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Du kunne jo os gå den lidt længere vej, og først gå igennem en Freelance tøj konstruktør, som du burde kunne finde herinde på amino (tvivler bare på der er mange af dem som gerne laver det a la sort i fritiden) eller få fat på en TEKO studerende -> herefter igennem en systue med de Mønstre + Valgte materialler du har fået igennem en tøj konstruktør. For når du har fået lavet mønstre, kan næsten de fleste systuer klarer resten, hvilket giver dig et bedre udvalg, hvor du så kan vælge den der passer bedst til dig -> og så videre til en Systue/sy producent i udlandet ;) 

Da at få syet produktioner i danmark, MEGET sjældent kan svare sig

MVH

Steffan

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)