Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkeltmandsvirksomhed på dagpenge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino

Jeg står i en situation hvor jeg er overgået fra at være SU modtager til Dagpenge modtager. I den forbindelse har jeg sprunget en måned over med indkomst dsv. jeg har ingen penge i en hel måned da jeg ikke har en opsparing. MEN jeg har lidt penge i min enkeltmandsvirksomhed som jeg kan trække ud men ved ikke hvordan jeg gør da jeg er bange for at komme i klemme i dagpenge systemet.

MrDeff :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har virksomhed og er på dagpenge/a-kasse så tror jeg nok din a-kasse SKAL have besked om det...

Jeg var selv på a-kasse og ønskede en enkeltmandsvirksomhed, skrev til dem og de guidede mig gennem hvad jeg skulle gøre så jeg ikke kom i klemme.

Men jeg er ikke ekspert på emnet, nok bedre at en der 100% sikker svarer :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen udvej - tal med din A-kasse.

Du kommer i klemme, hvis du ikke gør det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Kammersgaard:

Ingen udvej - tal med din A-kasse.

Du kommer i klemme, hvis du ikke gør det.

hvis du modtager 1 kr i dagpenge og ikke har fortalt dem du har CVR vil du givet kunne miste alt du har modtaget + få bøde for socialbedrag så du skal helt klart spille med åbne kort, og forvente at de kræver dit CVR lukket inden du får dagpenge.

At liste bagom og blive opdaget (meget stor risiko de har adgang til skat og årsopgøelse) vil være MEGET dumt

Hør dem om du kan få lov at forsætte som supplerende dagpenge med bibeskæftigelse, det er eneste mulighed

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godkendt og fået ret til dagpenge og de ved godt jeg har et cvr ment på den måde at jeg har udfyldt alt jeg skal osv...

MEN jeg kom til at mangle penge da jeg var en måned for sent ude med ansøgning om dagpenge :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)