Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vindueskikkerne ...

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis folk ligefrem flytter borde og stole for at kigge ind af jeres vinduer, tyder det på, at de er ret nysgerrige efter, hvad der foregår, hvad I sælger og hvad det koster. :o)
Men udefra får de åbenbart ikke helt nok info til at få lyst til at gå indenfor (hvilket jo er jeres mål).

Så i stedet for at ignorere det eller blive irriteret over det, ville jeg da glæde mig over deres nysgerrighed. De kunne jo bare gå forbi, men i stedet viser de interesse - selvom de lige mangler det sidste skub til at gå indenfor...

Brug det! Vis dem, hvad I sælger, hvad det koster, evt. hvordan I laver det, eller hvad der nu er jeres særlige ting. Sæt noget op i vinduet (og flyt så borde og stole lidt, så man kan komme til at gå tæt på vinduet - lad være med at sætte forhindringer op for mulige kunder  ;o)  ), sæt et A-skilt op udenfor med billeder og tekst - eller et eller andet. Giv dem en teaser udenfor, så de får lyst til at komme ind.

Held og lykke!


:o)     Rie

Fra Vejle
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Vanilla Chocolatier & konditori Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rie

Det er også rigtigt hvad du siger, ja lige nu står der et stort skilt og en 2 meter høj isvaffel, 6meter markiser samt 3 sæt borde og stole udenfor, og 2 planter så det er ikke flere udendørs ting vi skal have så tror jeg vi får problemer med kommunen he.

men jeg tror også at løsningen er blevet vindues dekorationer af en art.

Og ja det er da super positivt at de kikker ind i stedet for bare at gå forbi, det er jeg helt enig, i min irritation er nok også mere en undren fordi jeg ikke har oplevet det før.

men tak for tiden og i lige måde:)

Gabriel  

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)