Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik på min foreløbige hjemmeside ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey..

Jeg er igang med at starte min lille retrobørnetøjs webshop op - dog stadig kun for et meget begrænset puplikum.

Men regner med at starte helt seriøst op og har brug for lidt kritik på hvad jeg mangler på mit site og hvad der er godt og skidt!

Jeg er i tvivl om jeg skal forsætte med at havde Bricksite, da det jo har sine begrænsninger, men samtidigt er det jo gratis og de er meget hjælpsomme. Dankort hos dem bliver muligt her i dec.

Hvad skal der til for selv at designe i Scan Designs? Er det nok at være ferm i Photo Shop? Eller skal man kunne programere??

Konstruktivt kretik ønskes meget gerne ;)

www.strawberryflavor.dk

Céline

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Celine

Generelt en flot og enkel hjemmeide - det kan jeg godt lide. Smile

Det vil være en rigtig god idé at få dankort på siden som betalingsmulighed, men det er du jo også klar over.

Du mangler at beskrive betingelser, herunder fortrydelsesret, reklamation og andre forbehold du måtte have.  

Endvidere skriver du, at man er velkommen til at hente varerne på din adresse. Her skal du være opmærksom på, at dette kun er tilladt, så fremt adressen er registreret til erhverv. Hvis ikke, bliver du nødt til at sende produkterne jf. gældende lovgivning. Men det er jo heller ikke et problem for dine kunder, når du tilbyder gratis fragt. Smile

Det var lige, hvad jeg lagde mærke til. Held og lykke med hele.

Mvh.

Anders Thiim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der nævnt lidt om hvad mangler du har i forhold til lovgivningen.

Du skal huske at få dit cvr nummer ind på siden, da dette skal fremgå, enten på samtlige af dine sider, eller under dine kontaktoplysninger - blot således at det ikke er gemt væk blandt en masse tekst.Grunden til dette, er at du kunne ændre firmaets navn, hvis virksomheden ikke havde det bedste rygte eller af andre årsager. Mens cvr nummeret vil følge virksomheden ligegyldig navnet. På den måde kan kunderne undersøge virksomheden inden de handler.

 

Ellers en flot og overskuelig hjemmeside. Du kunne eventelt når du har disse flash med billedeskift af forskellige vare, gøre således man kunne klikke på det produkt der bliver vist, således man hurtig og nemt kunne komme ind til det givende produkt. 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 flot webshop.... menuen i venstre side når du kigger på varer hopper lidt op og ned... 

Jeg synes måske der er lidt for meget tekst på forsiden... jeg får de i hvert fald ikke læst...

rigtig søde børn :-) .... og noget sødt tøj... glæder mig til den dag jeg selv skal på udkig efter lignende... ! 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)