Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iværksætter, Ny webshop og Ny her på Amino :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Deziro Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Jeg er ny her på Amino og glæder mig virkelig meget til at lære af alle jer erfarne og dygtige mennesker.

I slutningen af 2013 startede jeg et firma op sammen med min datter der er uddannet stylist. Desværre har firmaet pga. personlige omstændigheder stået stille lige siden, men NU er jeg igang igen Stick out tongue

Vi har åbnet en webshop - de interesserede kan se den her: www.deziro.dk.

Vi fører produkter indenfor hudpleje, makeup og indretning, så det er altså en typisk tøsebutik Big Smile - vores udvalg er endnu ikke så stort da produkterne er håndplukkede af min datter og jeg og vi er lidt kræsne! Vi går efter ting der er lavet med hjertet, med hånden og i den mindre produktion, så der er ingen dyre mærkevarer. Derimod er der varer som er gode ved både naturen og mennesket og der er flere på vej.

En ting jeg dog godt kan bruge nogle gode råd til er markedsføring der ikke koster alt for meget - hvordan får i andre spredt budskabet om jeres produkter? Jeg er allerede på Facebook, men synes ikke det generer det store salg bare at være der ;-)

På forhånd tak...

Fra 3000 Helsingør
Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske overvej igen webshop design...

Med 1 item i indkøbskurv under http://deziro.dk/quick-order er der kun link "1. Eksistende bruger" , "2. Leveringsmetode".... Men ingen "x. Ny bruger". Overvej design igen-igen-og-igen. Og så... igen. Hvis mennesker skal afbryde købsoplevelsen, så er der risiko for frafald. Overvej registrering under selve købet. For min egen del (auktioner) har jeg tænkt meget over håndtering af nye brugere, men ikke fundet en flot vej.

Når design så er perfektioneret... Så kan I bruge annoncekroner og sociale medier. Men husk... I får oftest kun een chance. Hvis websitet ikke er optimeret... Så er det ikke sikkert at I kan få fat i kunderne igen - selv med annoncekroner.

Igen... Det er kun et forslag - med tanke på at I får optimalt udbytte af jeres anstrengelser.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Deziro Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit input :-)

Jeg er dog ikke sikker på jeg forstår hvad du mener? Hvis jeg lægger 1 vare i inkøbskurven og går til bestilling så kan jeg under pkt. 1 vælge om jeg er eksisterende bruger, ny bruger eller vil fortsætte uden oprettelse , herefter kommer så pkt. 2 hvor jeg skal tage stilling til levering.

Mener du at jeg ikke skal tilbyde kunderne at oprette sig på købstidspunktet?

Fra 3000 Helsingør
Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er tager jeg bare helt fejl - men jeg mener at på billedet her, så savner jeg lidt "Ny bruger"

http://gratisauktioner.dk/deziro-dk.png

Under punkt 2 står der "3. Betalingsmåde". Hvad gør jeg ligesomi dette flow, hvis jeg er ny bruger? Naturligvis vil en dedikeret bruger kigge rundt  og under login i menuen finde :

http://gratisauktioner.dk/deziro-dk2.png

Men jeg er måske bare gammel eller ukyndig til at finde et punkt for ny bruger under første flow.

Jo, naturligvis giver jeg dig ret i at man skal kunne oprette sig på købstidspunktet. Det er helt rigtig vil jeg sige.

NB: Hvis processen for ny kunde tager for lang tid, så kan den blive afbrudt af "Mor/far jeg er træt... kan du putte mig?" og det er ikke sikkert at den bliver genoptaget, efter at personen har foretaget et kontekst skift. Måske starter personen forfra med søgning og... ender et andet sted.... ved et andet produkt. Det er ikke strategiske produkter til husholdningen. Det apellerer meget til impulskøb. Og så bør det vel være ekstra nemt.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Deziro Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok mærkeligt - må jeg spørge hvilken browser du bruger?

Hos mig ser det sådan her ud:

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Deziro Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige testet og kan se at det går galt i Crome :( - det skal jeg have kigget på med det samme..

Fra 3000 Helsingør
Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der fik du mig.... jeg var lidt doven.... testede kun i Chrome.... (normalt også i Firefox). Ok, jeg tilføjer.... Cross-browser test er en god ide....

Men jeg siger ikke at jeres site ikke er godt. Bare at... man får ikke mange chancer.

Firefox er ok :

http://gratisauktioner.dk/deziro-dk3.png

Fra 3000 Helsingør
Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Når alting fungerer på websitet... så kender jeg en ret billig og rimelig (rettet fra stærkere adjektiv) måde at blive kendt og få kunder på....

Så nu skal du høre.... Man putter et at sine produkter på en fremtrædende auktions site til en ekstra attraktiv pris. No joke! Butikssælgerne gør det hele tiden på eBay. Man kan finde tørklæder, der starter på 1 cent osv. Fordi butikssælgerne ved... at kunderne vil browse rundt i deres butik og kigge på alt andet... og ingen ellers var kommet. Det vil koste alt for meget for en kineser eller amerikaner at sende reklame rundt i verden ellers.... Jeg siger ikke at det virker for alle og altid. Men.... hvor meget koster en annonce kampagne i forhold til en lille krukke creme eller een pakke luxus sæbe.... Hvis man køber en svamp (til normalpris) sammen med sæben fra auktionen, så kan man måske spare på porto osv.

Google viser bare reklamerne... De er da fuldkommen ligeglade om beskueren finder fornuft i dem. Er det sådan I vil reklamere? Nogen gør sådan, ja.

Tænk lidt over hvad jeg siger.

Og helt, helt tilfældigt har jeg et auktionssite jeg forsøger at sparke i gang.... :) Just joking. Men kig evt på andre auktions sites først. Det skal være en auktion. Ellers køber den første, den bedste bare artiklen, og så er historien ovre inden den er startet. Med auktions site kan prisen også gå opad og ende lidt væk fra ren foræring.

Jeg har heller ikke trafik nok! Det skal være et kendt (måske fortrinsvis dansk) sted. Problemet er bare lidt at... de tager sig betalt for det.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Deziro Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

:-) - nu har jeg slået det "normale" flertrins checkout til igen - det lader til at det one page checkout der er ikke fungerer med hverken Safari eller Crome :(

Men godt jeg fik det konstateret inden jeg fik brugt en masse tid/penge på markedsføring ...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)