Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du teste en Gamification workshop?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har igennem længere tid fundet mere og mere interesse for Gamification [At bruge spilelementer og en spiltankegang i ikke-spil aktiviteter]. For mig er Gamification et koncept med stort potentiale. Så stort potentiale at jeg godt kunne tænke mig, at arbejde mere med det, og hjælpe andre med at benytte værktøjet.

Derfor har jeg lavet et website omkring det - www.igamify.dk

For at udbrede budskabet om Gamification, og teste om emnet har forretningsmæssigt potentiale, har jeg lavet en online workshop, hvor interesserede kan tilmelde sig og lære hvad Gamification er og hvordan man selv kan designe Gamificerede systemer (fra et forretningsmæssigt perspektiv). Her kunne jeg godt bruge din hjælp.

Skulle du finde emnet eller mit projekt interessant, må du meget gerne tilmelde dig workshoppen på www.igamify.dk/workshop og komme med feedback til mig, så workshoppen kan blive endnu bedre. Det ville være for fedt!

De bedste hilsner,

Nikolaj Thomsen

nikolaj@igamify.dk

Tilmeldt 22. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Sponsor-salg.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Det lyder meget spændende - har en tidligere kollega fra Finland, som starter på en uddannelse tilsvarende den danske HD om netop gamification.

Jeg har tilmeldt mig din workshop - Men der er jo ikke noget ifht. tidspunkt mv. 

Jeg er meget interesseret i at høre mere

Hilsen

Michael Lynge

Tilmeldt 22. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Sponsor-salg.dk Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er med - Svaret er kommet på mail :)

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Gamification er absolut et potentiale der ikke er udnyttet ret godt - og slet ikke i Danmark! Jeg er selv meget interesseret i emnet, og har blandt andet læst et par bøger om det. Lige i øjeblikket er jeg ved at starte et nyt projekt, hvor jeg håber at kunne implementere det.

Det kunne være spændende med noget sparring omkring det.

Venligst,
Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)