Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så gik vi i luften

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ny her inde og jeg vil derfor starte med at sige hej til jer alle. 

Jeg er medstifter af virksomheden Media Systems A/S. Dette er en virksomhed hvor vi udvikler og distribuerer "SAM", som er et system, der gør det muligt at sende SMS-beskeder fra en computer til mobiltelefoner. Meget kort fortalt.

 

Jeg ville blive glad for lidt feedback på vores website. Det er herinde også muligt at downloade en demo af vores software, som jeg også ville blive rigtigt glad for lidt feedback på.

 

Hjemmesiden hedder: http://www.media-systems.dk 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side og interessant produkt, på forsidenmåtte der godt være lidt mere kontrast i teksten om SAM og jeg syntes måske ikke undersiderne design mæssigt lever helt op til forsiden.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger mange tak for din tilbagemelding Kennith.

Jeg har sagt det videre til dem der udvikler siden og de har netop i dette øjeblik lavet mere kontrast på forsiden. Jeg gik ud fra at det var teksten du mente. 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første der lige faldt mig i øjnene var, at der er for meget tekst i "SAM" feltet på forsiden. Dette gør, at toppen af baggrundsbilledet bliver gentaget.

Nederst venstre side, er der et link til "Se mere" som er lavet i PNG grafik. Dette er min IE 6 ikke så glad for, den er ikke vild med PNG da den ikke kan vise disse som transparent.

Undersiderne er lidt for "ferske" efter mig smag - smid nogle billeder på Big Smile

Lige en tilføjelse, linket til jeres API demo virker ikke http://media-systems.dk/sms/test.jsp - silly me, sidder lige og sover lidt Geeked

 

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej

 Ang. png i IE 6 og derunder findes der et fix til dette.

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik_Rasmussen:
Jeg gik ud fra at det var teksten du mente.

Det var det, og det er meget bedre nu. Men som jeg skrev og kan se i hvertfald en anden også mener så er undersiderne kedelige dem skulle i kigge lidt nærmere på.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at jeres tilgang til design af forsiden er uhensigtsmæssigt.

I skal på ganske få sekunder sælge konceptet - det gøres dårligst med teknisk ordstrøm, og bedst med en visualisering! På under 10 sekunder skal der vises en grafisk fremstilling (flash?) af indtastning af besked på keyboard og modtagelse af denne på mobilen. Alternativt kan det gøres ved en inviterende "afprøvning": i flash er der en interaktiv animation af et felt: "Indtast din SMS hér!" står der med store bogstaver over et mobiltelefondisplay. Ved "enter" skifter teksten til "din besked er sendt til en mobiltelefon!" (eller lignende). Hvis brugeren finder processen overraskende eller interessant, vil vedkommende nu være langt mere motiveret til at læse de tekniske detaljer. 

I skal lede brugeren langsomt ind ad en åleruse: A) fang opmærksomheden, B) giv lidt detaljer, eksempler, muligheder for brug, etc, C) de meget tekniske ting for den nysgerrige nørd. Muligheder for at "signe up" bør kun være synlige under B & C. under A vil dette blot opfattes som invasivt.

 Mikkel  

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)