Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO til sider angående forbrugslån eller danskelån i helhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg har kastet mig ud i hjemmesider og vil prøve at lege med SEO til sider som http:/danskelån.com/public/ har læst mig til en masse om metatags, keyword relateret forbrugslån, smslån, låneansøgninger og lign. PPC linkbuilding og meget mere. Men kunne godt bruge noget input, hvor starter man lettest, faldgrupper osv. 

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej E-com

Du har valgt det måske sværeste marked inden for seo, og jeg vil alle mulige måder råde dig til at vælge om. Du lærer simpelthen ikke nok af det og får ikke den succesoplevelse der skal til for at man kan fortsætte.

Du starter jo heller ikke med at løbe IronMan, men med 1 kilometer eller 2

Da jeg første gang startede med online markedsføring forsøgte jeg mig med tjen penge. Der skete ikke noget så jeg opgav. Heldigvis startede jeg to nye projekter. Det ene var i et alt for hårdt marked, men det andet var et hvor min side endte med at blive nummer 1 - det viste mig for det første at det var muligt, og for det andet hvad der virkede og hvad der ikke virkede.

Så find en nem branche uden for meget konkurrence og start med at vinde den. Så kan du rykke videre bagefter

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Philscan (Philippine and Scandinavian IT Services, Inc.) Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej E-com, 

Har du prøvet at lægge ordene op i ad-words? Ad-words er et godt sted at finde alternativer til søgeordsoptimering/søgeoptimering. Samtidig kan du også se hvor populært ordet er, og hvor meget konkurrence der er. 

Håber det kunne hjælpe,

Mvh.

Shannon

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)