Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi opgive en andel af vores firma? Tester kræver procenter for at biddrage med nødvendig viden og hjælp til udvikling

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint eksempel med frugtplantagen. Mere eller mindre den situation vi står i. Frugtplantagerne skriger efter IT system og vi vil lave det for dem gratis hvis de vil fortælle hvad de har brug for. Det vi taber på at gøre det gratis, får vi tilbage via en månedlig lav betaling fra dem der vælge at blive kunde.

Joo på sin vis kan du vel godt kalde ham arkitekt. Vi kan selv finde frem til måske 70-80% af deres behov, men vi har brug for hjælp til at nå de 100%

Vi vil tage imod input fra ham (og alle de andre der vil hjælpe..) og vi vil afgøre hvordan det nemmest kan blive implementeret som funktionalitet i systemet.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hopsa

Han kan sørme da ikke være den eneste i kongeriget Danmark der kan give jer de sidste 20% viden, det kan simpelthen ikke passe :)

//Kim

Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

haha nej har du helt ret i :D Men hvis den næste vi snakker med forlanger det samme så kan det godt være vi til sidst bliver nød til at lave en aftale med en af dem. Lige nu vil vi bare gerne forberede os på det scenarie selvom det måske ikke bliver en realitet. Vi er blevet sat i en situation vi ikke var forberedte på og det må vi så lære af.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I må kunne argumentere for, at I værdsætter hans inputs og gerne vil belønne det med gratis brug af systemet. Når han har bragt sit modargument, så er det jo ganske rimeligt at forklare, at man ikke ser den samme værdi i hans deltagelse, men naturligvis gerne vil sikre, at begge parter er tilfredse med aftalen.

I kan bruge mange af de argumenter, som I har listet op herinde - at hans timeforbrug ift. værdi ift. jeres ikke får regnestykket til at hænge sammen.

Fra København
Tilmeldt 17. Oct 07
Indlæg ialt: 15
Fra  InfoShare Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Stil en virsomhedsplan op, hvor i efterkommer hans ønske om 10% medejerskab. Men også forventer at han deltager med 10% i investeringerne, medregnet hans og jeres eget tidsforbrug. Og tilbyd så også et alternativ, hvor han ikke skal have penge op af lommen.

Det kan enten være "som tak for din hjælp får du gratis brug af systemet i xx måneder" eller "Vi har her et system som du vil blive rigtigt glad for. Og du vil sikkert også blive rigtig glad for at vi lover at vi meget hurtigt vil foretage ændringer i systemet, hvis du kommer med forslag"

Tilmeldt 9. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hopsa

Det står mig ikke helt klart om der jeres "tester" skal have nogle særlige kvalifikationer. Men jeg kunne sagtens være villig til at være "tester" af jeres produkt, og er skam også villig til at ligge massere af timer i det, hvis jeg selv ser et potentielle i produktet.
- Udover bare "tester" kunne jeg sagtens finde på at føre samarbejdet videre og hjælpe med start-kapital (selvfølgelig også for en bid af kagen).

Kontakt mig endelig! 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)