Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp. Ekstra indkomst, evt. på webshop support?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra varde
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle hjælpsomme aminoer. Håber jeg har lagt indlægget op i den rigtige kategori. 

Jeg er en ung studerende pige der går i 2. g til hverdag, har et fritidsjob jeg er rigtig glad for og er generelt bare glad for at have noget at beskæftige mig med. 
Jeg har en stabil indkomst, men jeg får snart lidt flere udgifter at skulle tænke på. Derfor søger jeg hjælp fra en der har nogle ideer til ekstra indkomst. Det skal helst være noget jeg kan gøre hjemmefra. Jeg kom til at tænke på sådan noget som support hos en webshop, ved i om det er noget der er svært at få job som? Jeg har selv prøvet at søge, men kan umiddelbart ikke finde svar.. 

Hvis i har andre ideer til noget jeg ville kunne tjene lidt ekstra på, byder jeg med glæde jeres inputs velkommen. 
Ps. ( Affiliate marketing er noget jeg har prøvet at læse noget om, og det vidst ikke helt en mulighed, medmindre jeg har en til at kunne sætte mig ordentlig ind i det, og i gang). 

Håber i har nogle ideer, eller ved noget omkring det med webshop support. Tak på forhånd :) 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)