Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Langsom webshop - Magento. Vil et Magentohotel hjælpe ?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop som i lang tid har kørt rigtig langsomt. Jeg ved der er nogle steder på shoppen jeg kan forbedre, som store billeder, men jeg hælder også til at det kan være mit webhotel der hænger. Feks når jeg logger ind på admin delen, som jo ikke har noget med min forside eller store billeder at gøre, kan det nemt tage 30-60 sekunder at logge ind. Når jeg navigere rundt i admin delen, skal jeg ofte vente 10-15 sekunder hvor gang jeg trykker på et link. jeg tænker bare, at der vel ikke er meget jeg selv kan optimere på, når admin delen er så langsom, andet end måske skifte webhotel - feks til magentohotel/powerhosting. Hvad siger i ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har webhosting.dk ofte pralet med hurtige servere her på amino, så har du prøvet at kontakte deres support og spørge ind til problemet.

Det er lidt fjollet at flytte, hvis det kan afhjælpes med lidt konfigurationsændringer af webhotellet.

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Fra  proudwing ApS Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Hansen:

Nu har webhosting.dk ofte pralet med hurtige servere her på amino, så har du prøvet at kontakte deres support og spørge ind til problemet.

Det er lidt fjollet at flytte, hvis det kan afhjælpes med lidt konfigurationsændringer af webhotellet.

Jeg har snakket med webhosting.dk om mit problem, og de siger at problemet ikke ligger hos dem. Jeg er super tilfreds med webhosting og har brugt dem i mange år, men lige her er der i følge dem, ikke noget hos dem der kan ændres på.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Så bør du nok vælge en host, som kan supportere magento, så det er de rigtige resourcer der bliver skruet op for.

Har du prøvet at slå alt logging fra. Det er lidt noget ged, hvis der skal fejlsøges, men det kan hjælpe på hastigheden i nogle tilfælde.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det har jeg ikke prøvet. Men det skal da undersøges. 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil helt klart få hastighed af at skifte til en anden host. Jeg skiftede fra mit tidligere og til siteground. Det gav et kæmpe boost. Det gar rigtig stor betydning om dit host er konfigureret til Magento. Og ellers har jeg hørt godt om Magentohotel. Dog har jeg ikke selv prøvet dem.

- Dennis

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg vil gerne hjælpe dig ganske gratis :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)