Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har betalt men ikke fået mit produkt - Hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

For en måned siden, sendte jeg en gut fra UK 1.000 GBP og så skulle han lave reklame for mit website.

Vi aftalte at når han havde skaffet 300.000 besøgnede til sitet, var vi kvit.

I alt har han skaffet ca 100.000 og nu hører jeg ikke fra ham mere.

Jeg har en kvittering på aftalen som han har sendt mig, dog er der ikke nogen tidsramme på hvor lang tid det må tage ham at levere. Det står der i hvert fald ikke i kvitteringen.

Nu er han så slet ikke til at få fat i. Jeg har skrevet til ham mange gange, uden held. Og når jeg kigger på hans forretning, kan jeg se han laver masse af reklame for andre, bare ikke mig.

Da jeg sendte ham pengene, var det en bankoverførsel.

Er der på nogen måde jeg kan få pengene tilbage, i hvert fald 2/3 af dem? Hvad gør jeg?

Og hvis du bare vil sige 'det var lærepenge, så ved du det til næste gang.' så bare lad være med at skrive, det er jeg udemærket klar over. Vil hellere høre mine muligheder.

Mvh

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Bankoverførsler kan der ikke gøre indsigelse imod, så eneste mulighed er at prøve at retsforfølge ham i UK, men du har en dårlig sag, da du ikke har lavet en klar skriftlig aftale.

Da det er dyrt at føre retsag i et andet land, kan det ikke betale sig at forsøge at få nogle af pengene tilbage.

Der er altid en øget risiko for tab, når man handler med udenlandske virksomheder.

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for godt svar.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)