Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Virksomheds navn - tøjbrand

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er næsten klar til at handle tøj - men jeg mangler en meget væsentlig ting... Navnet :)) Det jeg mener er klart sværrest, for hvad skal ens baby hedde?

Jeg skal sælge tøj, der er specielt produceret til min shop - mest dame. Kan I kreative hoveder hjælpe mig?

Mit eget bud er SYU - Style Yourself Unique, men lidt plat, og dårlig forkortelse..

Tak på forhånd!

Tilmeldt 1. Aug 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Op

Tilmeldt 13. Aug 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er altid en af de helt store beslutninger, når det kommer til at vælge navn til sin fremtidige online butik. Men det vigtigste er at navnet appellere til både din målgruppe og produkterne bag, mens det samtidig er nemt at huske.

Det er lidt svært at komme med forslag til dig, når man ikke helt ved hvilket slags tøj du vil sælge - men et hurtigt bud på et forslag kunne være beauticlothes.dk/beauticlothes.com (som både er ledigt som .dk og .com domæne).

Tilmeldt 1. Aug 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. Overvejer selv Younique.dk, hvilket er ledigt😊

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

rclausen_7:

Mange tak. Overvejer selv Younique.dk, hvilket er ledigt😊

Det blev registreret den 29. juni 2015.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 1. Aug 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden ser meget ledig/tom ud, men tak :))

Tilmeldt 13. Aug 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange domæner kan sagtens være optaget uden at der ligger en hjemmeside derpå. Lav eventuelt nogle søgninger på dk-hostmaster.dk eller dandomain.dk for at se om domænerne er optaget eller ledige (det er de to sider jeg selv bruger, når jeg kigger efter domæner).

Tilmeldt 20. Aug 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

"As the New Year is fresh in mind, the dominant question in mind of everyone is, “How will you make 2015 a great year?”We are also working on another console game (plus an announcement for it). Keep watching our site for updates soon. :)    
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Runescape Gold
Maplestory2 Mesos
FIFA 16 Coins

Tilmeldt 1. Aug 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen :))

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)