Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører af tøj!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Vi er 3 unge drenge, som er ved at starte vores eget tøjbrand. Det vil i starten primært være t-shirts med et logo borderet på. Vi skal derfor bruge en eller flere leverandører. Håber i kan hjælpe os!

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej drenge, 

skal i bare have lavet tee til at starte med? 

Har i en smule volume på og Dem kan jeg lave til jer her på Madagascar hvis det har lidt interesse, venligst send så meget information som muligt - design med angivet cm, accessories/ trim, label, print, kvaliteter/ materiale valg, farve valg, størrelser og moq/ styk antal skal være udarbejdet.

Mvh 

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 27. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mixo555

Jeg har egen produktion af Pique og jersey - altså polo og T-shirts.

Vi laver alt selv - vores egne stoffer - batch - broderier o.s.v.

Vi leverer til mange kendte internationale brands - og kunne være en mulig partner til jer.

Blot et lille indspark.

Du er nødt til at have lidt volume på for at det bliver interessant at producerer ret langt fra Danmark.

Der er mange trykkerier i DK der køber basisvaren i Mellemøsten - asien og lignende

Du vil virkeligt billigt kunne købe disse med tryk og i den mængde du skal bruge. Det er mit råd.

Har du stadig mod på at se på potentialet mod øst, og har du noget volume min 500 styk/ farve.

Så skriv endelig. Kan også hjælpe dig med at få dine logos digitaliseret i højopløsning, hvis du ikke har kontrol på det endnu.

info.wildboar@gmail.com

Wildboar.

 

 

Tilmeldt 18. Aug 15
Indlæg ialt: 7
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis i søger leverandører uden for Danmark kan jeg hjælpe jer med at skabe kontakt til koreanske virksomheder der kan levere det i søger.

Jeg arbejder for den kommercielle del af den sydkoreanske ambassade, så skriv til mig på info@kotra.dk hvis det har jeres interesse.

vh 

Alexander

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)