Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler et team til mit projekt!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino.

Jeg har fået en rigtig god idé til en app (synes jeg selv), men jeg har ingen idé om, hvordan jeg får gang i den.

Investorer og lign. er intet problem, men jeg mangler nogen, som kan sætte pris+timer på udviklingen af app'en og nogle som jeg kan sætte mig ned, og diskutere en relevant forretningsplan med. 

Jeg har næsten lige fået idéen, men jeg har ikke den fjernest idé om, hvordan jeg laver en app.

Har I nogen, som I kan anbefale? Gerne bare til en uforpligtende snak, så man kan få diskuteret app'ens potentiale. OG det skal være en, som VED HVAD HAN/HUN SNAKKER OM!!!

Med venlig hilsen

Matthias Friis.

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matthias

Her hos MHN Consulting arbejder vi med at lave app´s :-) Vi har et super godt team, vi ved noget om app´s, vi kender til at stifte selskab - vi ved hvad vi snakker om!

Vi er åbne for en uforpligtende snak om din app - og vi kan slet ikke lade være med at "diskutere" indhold, funktioner, bruger-venlighed (UI) etc.

Så hvis du er frisk på en kop kaffe (eller hvad du nu drikker...) så er vi friske på en uforpligtende snak!

Hvor i landet bor du?

Vi bor i Slagelse...

Du kan ringe eller skrive direkte til mig - find mine kontakt info på min profil :-)

Med venlig hilsen

Charlotte Beicker

MHN Consulting

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)