Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Systuer eller indkøb - hvad gør jeg???

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, 

Jeg har nu undersøgt markedet for min idé som kort sagt går ud på, at lave en webshop som udelukkende sælger matchende sæt tøj til både børn og unge piger.

Det er ret IN for tiden og da jeg endnu ikke kender til webshops som udelukkende sælger matchende sæt i smarte og moderne mønstre og farver, er det noget jeg har tænkt mig at bygge videre på. 


Jeg er dog helt grøn på det område, så derfor har jeg et par spørgsmål vedr. produktion af tøj, som jeg håber I kan hjælpe mig med. 
Da jeg selv har en masse idéer til hvordan sættene skal se ud, hvilke mønstre og farver der skal bruges osv, kunne jeg godt tænke mig at få fat i en systue som kunne gøre tingene for mig. Jeg har dog hørt at det nok bliver en dyr fornøjelse og da jeg nok "kun" har omkring 60 000,- at gøre godt med her i starten, skal det helst ikke være alt for dyrt. Skal jeg selv købe stof ind og så få systuer til at sy for mig? Skal jeg måske helt lade være med at satse på at få min egen produktion og eget mærke, og så bare indkøbe forskellige sæt fra flere leverandører


Hvordan gør jeg, hvis jeg også vil have indflydelse på hvordan det kommer til at se ud, men er bange for, at det bliver for dyrt og kommer til at overskride mit budget

Håber virkelig, at I kan hjælpe mig med at svare på nogle af spørgsmålene da jeg som sagt er HELT grøn på det område. 

Vh Anna 

Tilmeldt 20. Aug 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

"As the New Year is fresh in mind, the dominant question in mind of everyone is, “How will you make 2015 a great year?”We are also working on another console game (plus an announcement for it). Keep watching our site for updates soon. :)    
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

_________________
Runescape Gold
Maplestory2 Mesos
FIFA 16 Coins

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)