Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliates vare ALDRIG.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Nu kører jeg med en hel del danske affiliates servicer, som mmedier.dk og mange andre. Da jeg ville spøge dem alle om det samme sendte jeg dem alle en email, i mandags. Jeg har INTET svar fået for nogle af dem og ja vi snakker om 6 forskellige. Jeg har før ventet over 2 uger for et svar, og jeg syntes det er ALT for dårligt. Har i haft problemer med svar hos affiliates, eller er det kun mig?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Snakker du om de enkelte afiliates og ikke selve bureauet, som MMMedier? Hvis ja, så kan jeg let genkende situationen. De ignorere ens mails, selv om de er både relevante og vigtige for at samarbejdet kan begynde... det er utrolig, så let de tager på sådan et affiliate-samarbejde, når det er der, hvor de virkelig kan tjene penge.

Hvis man ser på de store amerikanske, så er de utrolig gode til at tilbyde grafisk materiale, svare på mails og forkæle dem der sælger ekstra godt. Det kunne vi lærer af i Danmark.

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser desvære først denne tråd nu.

 

Hvordan kontaktede du MM Medier? For så skal jeg personligt følge op på hvorfor der ikke er kommet svar.

 

Mvh

Ronnie

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

MM Medier stinker... Find dig nogle andre Smile

 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv været forbi et par af bureauerne - men jeg føler, at jeg er faldet i rigtig gode hænder hos Euroads.dk, som jeg klart kan anbefale. Kender kun alt for godt det med intet svar på mail, men sådan hænger forretningen altså ikke sammen hos Euroads :)

I øvrigt er der er den fordel ved euroads, at de har afdelinger i alle de nordiske lande - hvis man ekspanderer i den retning.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 Jeg ser desvære først denne tråd i dag, men jeg ved ikke om du skriver til affiliates eller om du skriver til diverse netværk?

Min erfaring er desvære kun med udlandske netværk og affiliates i mit arbejde som Affiliate Marketing Manager i London:

Komminikation med affiliates kan være svær og mange affiliates læser ikke emails som bliver sendt til dem. Jeg har læst på diverse forum at flere af dem ikke svare da de får flere hundret emails hver dag og de simpelhen ikke har tid. Der var også beklagelse over at de fik mange email fra firmaer som skriver at de skal tilmelde sig netop deres program.

Men personligt syntes jeg det er en tynd holdning, da de muligvis mister en chance for at ændre ting på de programmer som de arbejder på ved eks at komme med forslag til ændringer. Hvis det er fordi de ikke syntes at ens tilbud er godt nok, så kunne man bare skrive en kort nej tak.

Når jeg selv arbejder som affilites på et par af mine egne hjemmesider, svare jeg altid de emails jeg får.

Hvis det er affiliate netværk som du har problemer med at få et svar fra, er det helt uacceptabelt. Men desvære er det ikke unormalt ud fra mine erfaringer, et af de affiliate programmer som jeg står for er på to forskellige netværk. Det ene netværk er forholsvis gode til at svare på mine email samme dag som jeg sender dem. Det andet skal jeg emaile og ringe og rykke mange gange for at få et simple svar. Det er to af de største netværk, men jeg syntes ikke alttid at de store netværk er gode at arbejde i forhold til de små.

 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Remy - hvorfor er det altid sådanne ligegyldige indlæg du kommer med? Kan du dog ikke begrunde dine svar, ingen kan bruge dit svar til noget.

Men når jeg har spg. til netværkene er de da okay hurtige til at svare, hvis altså jeg skriver inden for deres arbejdstimer. Men har dog oplevet ikke at få et svar på en forespørgsel til en ordre.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mattias Skovhøj:

Jeg har selv været forbi et par af bureauerne - men jeg føler, at jeg er faldet i rigtig gode hænder hos Euroads.dk, som jeg klart kan anbefale. Kender kun alt for godt det med intet svar på mail, men sådan hænger forretningen altså ikke sammen hos Euroads :)

I øvrigt er der er den fordel ved euroads, at de har afdelinger i alle de nordiske lande - hvis man ekspanderer i den retning.

Hurtige svar er det også hos webgains hvor man har en fast kontakt person.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)