Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankskift, tidsregistrering, gps-tracking

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Solrød Strand
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Anlægsgartnervirksomhed med 6-10 ansatte:

Går og overvejer følgende, som jeg gerne vil diskutere og have råde til:

1) Jeg er træt af at løbe panden mod muren med Danske Bank. Vil gerne have en kassekredit på 200-300.000. Vi omsætter for 6-7 mio, men står med en kk på kun 20.000. den er et efterlevn fra firmastart for 15 år siden. Overvejer SparNord. Har i erfaringer med dem (eller andre?)?.

2) Jeg er på jagt efter en god app til tidsregistrering til mine ansatte og jeg selv. Kører pt med excelark til ugesedler og overblik. Hvad bruger I andre?

3) Vi bliver tit bestjålet, og jeg vil gerne have noget gps-tracking i biler, gravemaskine og måske også i mindre maskiner som pladevibratore, motorbør, etc. Hvad er god og ikke dyrt? (bør nok også sætte overvågning op, men igen ikke noget stjernedyrt.

4) ekstra-spørgsmål. Ny bogholder kan bedre lide Danløn end Bluegardens Dataløn. Kan det anbefales at skifte?

Håber på god respons :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Bank  ja osætningen, hvis den også giver overskud, burde give mulighed for større kassekredit, men du skal nok forvente, at de fleste andre banker kan finde på at kræve, at du som ejer kautionerer personligt for den (selvskyldnerkaution

En del mindre taler pænt om Spar Nord men det er jo bare at shoppe lidt rund, uden din nuværende bank skal vide det før du giver OK

Regn med at der også vil kunne være krav/ønske om, at du flytter det privat med over hos en del banker

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

3) Jeg har hørt godt om danske TrackUnit, der laver GPS flådestyring til netop entreprenørmaskiner. Jeg kender ikke deres priser, men mon ikke det giver god mening hvis I ofte bliver bestjålet.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Aquami:
2) Jeg er på jagt efter en god app til tidsregistrering til mine ansatte og jeg selv. Kører pt med excelark til ugesedler og overblik. Hvad bruger I andre?

Jeg skulle mene, at http://www.mybiss.dk/ kan klare opgaven. Hvis du med "app" mener mobil-app, plejer der at være nogle gode nogle til formålet hos e-conomic, se f.eks. her: https://www.e-conomic.dk/apps/tidsregistrering

Fra Jyderup
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Fra  tømreren.NU Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

@2 prøv at kigge på easytime app'en den fungerede ihvertfald ganske fornuftigt for 1 års tid siden.

Claus

se mere på www.tørmreren.nu

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

@2 - tidsregistring

Vi benytter App Sheet til at bygge en skræddersyet app.

App sheet bruger et excel regneark som udgangspunkt for app´en. Det er lidt "teknisk" at opsætte selve app´en men det er super nemt at bruge og vedligeholde!

Så hvis du er interesseret i en pris og et eksempel på denne type app, så skriv til mig på cb@mhn-consulting.com

KH Charlotte Beicker

tlf. 31198798

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)