Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter i Thailand, det er billigere end du tror.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Vi kører iværksætter kontor og gæstehus her ved Wong Amat Beach I Thailand og nu har vi omsider plads igen til nye Danske iværksættere.  

Vi hjælper dig med alt fra et sted at bo til de administrative ting, så som business visa, workpermit, firmaopsætning og alle de udfordringer der er ved at arbejde eller køre firma i Thailand. Da jeg selv startede begik jeg mange dyre fejl og blev endda snydt et par gange. Nu har vi erfaringen så du undgår problemer og kan fokusere på din virksomhed

Ja og så står jeg naturligvis til rådighed med min erfaring fra de virksomheder jeg har skabt de sidste par år. Jeg syntes det er fedt at se nye iværksættere få en god start og undgå at lave alle de fejl som os andre måtte igennem. Og med 4.4 milliarder mennesker her i Asien, så er der kanon muligheder som iværksætter.

Og så lavede jeg en lille video i lørdags (undskyld min amatør redigering Big Smile)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er du gal det ser spændende ud!

Kan man godt bruge det som en udvidet ferie, og f.eks. tage ned til dig i 6 måneder og passe / udvikle sin danske virksomhed?

Desuden, hvor finder du en lejlighed til 5800kr i Kbh? :P

Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg snupper en plads !!!

Lige hvad jeg har ledt efter længe.
Har du evt en skype hvor vi kan snakke nærmere ?

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - ja du kan søge efter "Torben Rudgaard" på SKYPE - så finder du mig

Ellers er jeg altid på facebook:   https://www.facebook.com/rudgaard

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan du sagtens Mikkel.  Mange som kommer her bliver kun 3-9 måneder og tager det som en slags arbejdende ferie. Det er jo let hvis det meste man laver alligevel er online. Det var lidt den drøm der fik mig her ned i sin tid. 

5800 kr pr. måned - kan man ikke go rimeligt i kbh for den pris?   (ok min på fr.berg er lejet ud til 15.000 pr. måned men den er også stor)


Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Rudgaard:
5800 kr pr. måned - kan man ikke go rimeligt i kbh for den pris?   (ok min på fr.berg er lejet ud til 15.000 pr. måned men den er også stor)

Det er vidst længe siden du har betalt husleje i Kbh :P

Min 2 værelses i Ørestadenkostede 10.000kr excl. vand og varme ...

På frederiksberg gav je 3500kr for en seng, og et lokum man skulle bakke ind på ... De 5800kr passer nok nogenlunde ved andelslejligheder :-)

Anyway jeg har added dig på FB ... det bliver ikke ligenu, men inden for et år til halvandet kunne det nok blive aktuelt :-)

Hvis man nu kun har et turistvisum må man så godt opholde sig i Thailand og arbejde for sin egen danske virksomhed?

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

>>10.000kr excl. vand og varme 

Holy crap!!! Og jeg var sikker på jeg havde sat det for højt.  Ku ikke forstå at vennerne derhjemme betalte så meget om måneden for et lille værelse med lokum i gården hehe :-D

Anyway du skriver bare Mikkel hvis du ska bruge mere info. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)