Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamenetværk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal hjælp en hjemmeside med annoncering. Målgruppen er identificeret og frekventerer bestemte andre sites (ikke konkurrenter)

Hvilke reklamenetværk kan anbefales?

Hjemmeside ejer er ikke interesseret i at deltage i noget som helst form for partner eller afilliate halløj. Det hele skal være så simpelt som muligt.

Kravene er primært

1) Ingen afilliate/partner deltagelse/halløj overhovedet

2) Kunne styre hvilke websites ( forventeligt 3-4) annoncer vises i.  (info om website brugere er irrelevant)

3) Skal kunne købe reklame plads lige ud ad landevejen - ingen "mærkelige" rabat eller pyramide  ordninger

4) Prisen skal  kendes på forhånd.

Jeg har tænkt på partner-ads men kan ikke overksue om de kan ovenstående og har ingen begreb om priserne.

www.isos.dk- IT support

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en dyr løsning du er ude i. Prøv, at tage fat i Digital Advisor eller Adservice Media, som er gode alternativer til Partner Ads. Har i evt. overvejet adwords?

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Adwords og facebook annoncering har jeg styr på, men det er uinteressant da det er erotisk indhold han har på sin side.

Hvad mener du med dyrt?

Et af kravene er at det skal være simpelt da han ikke vil (og jeg orker ikke) bruge unødigt energi på det.

www.isos.dk- IT support

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

isos.dk:

Adwords og facebook annoncering har jeg styr på, men det er uinteressant da det er erotisk indhold han har på sin side.

Hvad mener du med dyrt?

Et af kravene er at det skal være simpelt da han ikke vil (og jeg orker ikke) bruge unødigt energi på det.

Dyrt? Vi snakker måske 10.000 kr for bare at sætte kampagnen op, men det er individuelt. Hvis det er erotisk så prøv denne http://www.juicyads.com/ . Har selv brugt http://www.juicyads.com/ og virker ret godt og man bestemmer selv hvor meget man vil bruge og hvilke lande man vil målrette sig mod.

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm... 10K er helt urealistisk til det brug. Vi kan ramme (dele)målgruppen for væsentligt mindre allerede nu. Til gengæld kan vi ikke ramme de brugere der virkelig interesserer os, hvis vi ikke kan udvælge bestemte websites.

www.isos.dk- IT support

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers skriv en mail til ken@partner-ads.com som er Ken der ejer partner ads, direkte email.

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. Det vil jeg prøve på i morgen

Edit:

Efter at kigge på listen af partnere på https://www.partner-ads.com/dk/partnerprogrammer.php så bliver jeg i tvivl. En del af de listede er kendte for tvivlsomme metoder når de forsøger at fastholde kunder.

www.isos.dk- IT support

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft reklamer fra partner ads på mine egne sider i flere år og kan kun sige godt om dem.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Isos.dk

Hvilke af de listede programmer mener du er kendte for tvivlsomme metoder?

Er ikke umiddelbart interesseret i at have sådanne programmer med og hører gerne nærmere om det.

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)