Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskema

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mit navn er Erhan og er igang med min hovedopgave for at færdiggøre min uddannelse som Financial Controller.

Jeg har et spørgeskema som i meget gerne må besvarer, da jeg skal bruge den til min opgave. Spørgeskemaet giver udtryk for anvendelse af regnskabsprogrammer som (Dinero). Det er et lille spørgeskema så tag godt imod den :)

mvh. Erhan

Tilmeldt 16. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker pænt for de som har besvaret spørgeskemaet, og i andre er velkommen til at besvare det også. Takker på forhånd.


Mvh. Erhan

Fra Allerød
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 89
Fra  Spam Buster Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Done :)

Spam Buster Email hosting med spamfilter der virker!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Spændende!

Jeg er ikke helt med her:

4. Hvad syntes du om revisions virksomheder som ikke benytter disse online regnskabsprogrammer?

De burde gøre det
Være med på moden og have et bedre image overfor kunden
Ingen grund til det, alle programmer er ens i sidste ende
 
I anden mulighed, mener du "de bør være med på moden..." - i så fald er du forudindtaget og siger, at det er at være med på moden :-/
I tredje mulighed er du også forudindtaget. Der kan være masser af andre grunde til ikke at ville køre med et online program. Sikkerhed, f.eks.
 
Du skriver "Spørgeskemaet giver udtryk for anvendelse af regnskabsprogrammer som (Dinero)." - jeg er heller ikke helt med her.
 
Med held og lykke med opgaven. Jeg hjælper gerne med en ny version af spørgeskemaet, hvis du kunne have brug for dette.
Tilmeldt 16. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar. :)

Hey jørgen. mine svarmuligheder er lavet så forskelligt så muligt, og tænkte hvis der nu som du selv nævner sikkerhed, kunne man vælge at skrive det i det tomme kommentarfelt. jeg er superglad for den kritik du kommer, man bliver kun klogere af det :) og det med teksten, mener jeg at spørgeskemaet har noget at gøre med anvendelse af online regnskabsprogrammer eksempel som dinero. ellers tak for din hjælp det var sødt af dig.

mvh. Erhan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)