Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at støtte Børnecancerfonden

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle

Mit navn er Jakob Bay, og jeg står bag et projekt der hedder FundRacers.

Vores eneste formål, er at samle så mange penge ind til Børnecancerfonden som muligt. Vi er kraftigt inspireret af Team Rynkeby, men i stedet for at cykle til Paris, gennemfører vi en masse ekstrem/OCR løb i stedet. Samtidig med at vi indsamler donationer, afholder konkurrencer osv. sælger vi også merchandise for at skabe flere penge til donation.

Alt hvad vi indsamler, går 100% ubeskåret og direkte til Børnecancerfonden.

Vi er nu blevet "ofre" for egen succes, og vi har behov for revisorhjælp til at kunne udvikle konceptet yderligere. Men da alle vores midler går direkte til Børnecancerfonden, har vi ikke penge til at ansætte en regnskabskyndig.

Derfor er jeg på jagt efter en ildsjæl som vil hjælpe os med regnskabsdelen, og hjælpe os med at gøre FundRacers endnu større så vi kan indsamle flere penge til dette fantastiske formål!

Jeg håber at I kan hjælpe herinde?

Mvh Jakob

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen der har kontakt til nogen der muligvis kunne hjælpe?

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob
Er det en revisor eller en bogholder I har brug for?

I kan nok godt finde en bogholder / en til at føre jeres regnskab frivilligt... men jeg tror det bliver svært at finde en revisor der vil gøre det frivilligt, medmindre det er en I kender i forvejen og det lige er at svare på et par spørgsmål. 

Ellers vil det jo være helt naturligt for et projekt som jeres, at når det bliver større, at man bliver nødt til at tage nogle ganske få procenter ud til administration. Det skulle jo gerne medføre at I får samlet endnu flere penge ind og så er pengene jo ikke spildt, men investeret i et højere afkast

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)