Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succeshistorier fra iværksættere, der har startet webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Glædelig fredag! Smile

Jeg har i samarbejde med nogle af vores webshop ejere, udarbejdet en side med succeshistorier, hvor forskellige webshops på tværs af forskellige brancher fortæller, hvordan de har startet webshop, hvordan de markedsfører sig online + De giver et par råd til andre, der gerne vil starte webshop.

Jeg vil gerne høre om i mener det er en side, som kan inspirere dem, der gerne vil starte webshop?
Er der for mange webshops samlet på siden?
Eller synes i, der kunne komme flere eksempler på, uden at siden bliver alt for tung at komme igennem?

Se siden her med succeshistorier og tips til webshop marketing  

 

De bedste hilsner
Kathrine, Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Allerød
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine.

Da jeg selv går med tanker om at opstarte en webshop (mangler lige afklaring omkring hvad helt præcist), er siden meget relevant for mig.

For mange shops? Slet ikke! Gerne flere, der var da ikke mange?! Man scroller jo rimelig hurtigt ned over dem, nogle mere relevante for een end andre, derved gik det faktisk ret hurtigt for mig at se dem igennem.....

Hvis du får mange på et tidspunkt, kunne man måske sætte dem i emner, men så skal der virkelig være mange. Kan godt lide, de bare kommer dernedad, men der er efter min mening plads til flere. Godt med den korte præsentation af virksomhederne.

Og ja - gu er siden relevant! 

Christina :-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for din respons Christina

Hvor er det skønt at høre du kunne bruge siden. 
Og hvor er jeg glad for at jeg fik spurgt, som i syntes siden var for lang, for jeg var overbevist om at man ikke gad kigge så mange eksempler igennem.

Hvor er det fedt! :-)

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)