Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Begyndte at designe igår :) Se hvad der kom ud af det

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.. Måske skulle denne tråd ind under "Jantetæskeren" Wink Synes nemlig selv jeg er rimelig sej Cool

I går besluttede jeg mig for at lære at lave hjemmesider i HTML. Jeg er supersælger og en ret kreativ person, men har ALDRIG lavet webdesign eller anden slags design før. Jeg har et par gange behandlet nogle billeder i photoshop.

En af mine webdesignere gav mig et link til HTML tutorials og sagde at jeg kunne komme rimelig langt, hvis jeg var tålmodig... Jeg er IKKE særlig tålmodig Smile

Men jeg gik i krig med det i går aftes til kl. 04.00 i nat og igen fra i formiddags til nu... Og resultatet efter 24 timers tålmodighed: CamGirls

Hvad synes I? Big Smile

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, har samme problem som dig :D.. da jeg havde leget med html i ca 2 timer, tja så var der sku ikke mere at gøre :D..

 

men må da siger jeg er imponeret :D tillykke med det.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

*hehe* Jamen det er sq altid fedt når man får gået i gang med noget, og kommer over de første forhindringer...
Hvis du ønsker at gå videre med udviklingen.. Så ville jeg anbefale dig at se på CSS og HTML sammen, og analysere på andres websites. Så man opnår forståelse af hvordan noget er opbygget.

Tænkte lige på... og ville da lige tilbyde det...
At hvis I fra tid til står og trænger til lidt ekstern design (bl.a. web, banner, billeder m.m.) til Bannersalg, så er du altid velkommen til at smide en hilsen.
Gik op for mig, at jeg helt var kommet til at designe for andre... midt i alle mine andre projekter ;)

Held og lykke med dine HTML kreationer!

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer begge :)

Emil, det er SLET ikke noget jeg har planer om at gøre til en levevej :) men det har tit facineret mig... så jeg var bare nysgerrig :) Jeg skal blot sælge og så har jeg mine dygtige grafikere og programmører til at klare opgaverne... :)

Vi har faktisk ret travlt for tiden, så jeg tager helt sikkert fat i dig, hvis vi ikke selv kan nå deadlines :)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :

BannerSalg.dk:

Hejsa.. Måske skulle denne tråd ind under "Jantetæskeren" Wink Synes nemlig selv jeg er rimelig sej Cool

I går besluttede jeg mig for at lære at lave hjemmesider i HTML. Jeg er supersælger og en ret kreativ person, men har ALDRIG lavet webdesign eller anden slags design før. Jeg har et par gange behandlet nogle billeder i photoshop.

En af mine webdesignere gav mig et link til HTML tutorials og sagde at jeg kunne komme rimelig langt, hvis jeg var tålmodig... Jeg er IKKE særlig tålmodig Smile

Men jeg gik i krig med det i går aftes til kl. 04.00 i nat og igen fra i formiddags til nu... Og resultatet efter 24 timers tålmodighed: CamGirls

Hvad synes I? Big Smile

 Det må jeg sige. Godt klaret!

Kan jeg godt få linket til html tutorials, er nemlig selv igang med at lære at lave hjemmesider?

 

Mvh Umut

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Tilmeldt 29. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må ærligt inrømme at jeg ikke er særlig vild med det (hvis det altså er den der www.camgirls.dk du linker til) det eneste design jeg kunne e var baggrundsbilledet der ikke er særlig godt klippet.


Det kan godt være det bare er mig der har fundet den forkerte side.

Fra Søndbjerg
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever præcis det samme - camgirls!!!

Det må da være en fejl - design er der jo ikke rigtig noget af...

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror mere han tænker på opsætningen:)..

 

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)