Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om det nye site? Ris/Ros

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Dødsbofirmaet.dk Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er snart færdige med vores nye website, www.dodsbofirmaet.dk.

Formålet med det nye site er at skabe overblik og gennemsigtighed på markedet for køb af dødsboer.

Vi mangler at få produceret præsentationsvideo, oprettet partner side til diverse samarbejdspartnere og så en god omgang SEO.

Lad os høre hvad i synes om sitet :)

PS. Hvis der sidder nogle der ude som ved hvordan vi kan få nogle rigtigt gode kvalitets links, så må i meget gerne give os et hint :) 

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. under "kontakt" et billede af personen/personerne bag. Skaber mere tillid.

Eller også en seperat side som hedder "om os" e.l.

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Dødsbofirmaet.dk Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, lige præcis!

Vi har planlagt en "om os" side, med noget præsentation, hvor vi udover tekst og billeder også får lavet noget video.

Så det har noget gennemslagskraft.

Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side. Tillykke med den.

Kompli:
Vi mangler at få produceret præsentationsvideo, oprettet partner side til diverse samarbejdspartnere og så en god omgang SEO.

Hvilken typer samarbejdspartnere har i brug for?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 34
Fra  InoPlay - Total leverandør til danske institutioner og skoler. Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun lige kigget på forsiden.

Den ser rigtig simpel ud. nemt og overskueligt.

Ikke noget irriterende. Super! - Held og lykke med projektet

www.inoplay.dk - Det er min side :-) jeg er ved at lege lidt med. Vi sælger alt til skoler, og institutioner

InoPlay - Total leverandør til institutioner og skoler.
www.inoplay.dk

Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Smartsmoke.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes I har fået lavet et glimrende site, som meget fint fortæller, hvad I kan, og hvordan det foregår. Måske I skulle holde lidt igen med udsagnet om "landets bedste priser". Det er sjældent, at et enkelt firma *altid* har den bedste pris, og en påstand, som er svær at "bevise". Men ellers: Super godt site.

Mangler du en e cigaret, så kig på Smartsmoke.dk

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Dødsbofirmaet.dk Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jo tak, det er jeg glad for at høre :)

Jamen vi leder faktisk efter samarbejdspartner i følgende brancher: advokat/bobestyrer, bedemænd, rengøring, ejendomsmæglere og kommune. 

Hvis du synes at vi er et godt match og kan tilføje værdi til begge virksomheder, synes jeg da vi skal tale nærmere omkring et samarbejde. 

Vi tilbyder en partner profil til alle vores samarbejdspartnere, så vi kan markedsføre dem og forhåbentligt gøre vores kunder tilfredse. :) 

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Dødsbofirmaet.dk Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Mange tak, det lyder rigtigt dejligt at den ikke er for irriterende og fyldt med unødvendig støj.

Jeg har kigget lidt på din side Inoplay.dk og kan kun gengælde ros til dig.

Hvis jeg skulle påpege noget, så ville jeg ændre de fem bokse som er placeret næsten nederst på forsiden. 

Farvevalget og designet kan godt gøres mere moderne evt. ved at fjerne skygger og bruge nogle andre farver. Et mere "flat" udtryk er super moderne, særligt kombineret med en flot font. Jeg kan selv godt lide Lato fra Google Fonts.

Mht. farver kan du prøve og se på Paletton.com og se om du bliver lidt inspireret. :) 

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Dødsbofirmaet.dk Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Smartsmoke.dk" 

Mange tak for det :)

Det har du nok ret i.

Det er en påstand som er svær at bevise og vi vælger at forholde os til udsagnet baseret på den respons vi får fra vores kunder. 

Men det kan være at vi finder på noget andet smart :) 

Men tak for feedback! :) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)