Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til lille gave vedlagt ordren i webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen, der har ideer til en lille gave jeg kan vedlægge ordren i min webshop? Også gerne ideer til steder man kan købe sådanne "smådimser". Jeg vil helst ikke sende slik eller chockolade. Mine kunder er typisk sporty kvinder.

På forhånd tak

Louise E

Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du ikke få lavet noget med din butiks navn på så, fx nøgleringe elelr kuglepenne?

selv giver jeg slik, og nogle gange legetøj. men min målgruppe er nok heller ikke som din

medejer af netbutik/fysisk butik mor og barn: http://www.mor-og-barn.dk/shop/boernetoej-19s.html, , startet i januar 2003. Sælger børnetøj,ammetøj, ventetøj m.m
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kunne evt. vedlægge vareprøver, gavekort, rabat koder, VIP medlemskab, evt. udgåede varer, tilbud om at blive tilmeld tilbudsmail, konkurrence eller noget i den stil, eller et link til et super fedt tilbud som kun dine nye kunder kan se.

Håber der var en ide eller 2 du kunne bruge.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Find noget, som kan komplimentere dine øvrige produkter.
Jeg sælger vin, og jeg vedlægger altid en smart lille vinlukker (flaskelukker) til alle nye kunder.

Fidusen er, at gaven selvfølgelig også kan købes på min hjemmeside - så det er altså et af "mine egne" produkter, som jeg ligger med.
Har du ikke nogle små-produkter i dit sortiment (niveau 10-20 kr.) som du kan ligge med?

Ellers er Henning idé med gavekort heller ikke skidt - lige p.t. giver jeg mine kunder et gavekort på 95,- kr. ved køb i december måned.

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

du siger du sælger til sporty kvinder...men ikke hvad? så jeg skyder bare....en idé kunne være svedbånd med dit logo på, keyhanger med dit logo, cap med logo, lir til deres mobiltelefon, musemåtte med logo eller en lille ting til deres børn osv. ha' evt. flere ting alt efter hvor meget de køber for.

Go' arbejdslyst og ha' det godt

Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

hvis du gerne vil give noget til dine kunder, så tror jeg du vil få mere (salg) ud af at tilbyde fragtfri levering end at bruge penge på gaver. Det ville hvert fald betyde mere for min loyalitet som kunde.

Mvh Marlene

Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg er ikke enig med Marlene (undskyld) - fragt er ikke gratis...! og vil blot på sigt hæve prisen på varen eller det modsatte ved bundlinen.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Jeg forstår Malenes pointe, men de gaver jeg ønsker at give koster 2-5 kr (afhængig af ordrens størrelse). Så det er ikke aktuelt at begynde at tænke i gratis fragt i stedet. Jeg har i øvrigt fulgt med i de øvrige tråde om dette emne og holder fast i at opkræve det fulde fragtbeløb, men det er jo en helt anden diskussion. Wink

 

Til orientering har jeg indkøbt nogle køleskabsmagneter, små lys og tøjklemmer (med logo) til at vedlægge ordrene. De koster 1-5 kr pr. stk hvilket var lige hvad jeg ønskede. Alt er indkøbt i små butikker, så det er ikke noget jeg kan gøre i længden (det kræver simpelthen for megt tid at finde disse smågaver). Jeg overvejer at få lavet svedbånd og drikkeflasker med logo (men det ligger lidt i den dyre ende i forhold til hvad jeg kunne tænke mig).

 

Jeg leder altså stadig efter den gode gaveide til at erstatte de to bolcher eller chockolader, der ofte er vedlagt.

 

Hilsen Louise E

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)