Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af leveringsmetode

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har domænet, shoppen og de fleste aftaler på plads til min webshop

Dog mangler jeg at finde ud af præcist hvordan jeg skal klare leveringen.. Webshoppen vil blive drevet i privaten, så det er ikke en kæmpe webshop med mange pakker hver dag, endnu.

Pakkerne vil nok typisk svinge mellem 25-500 gram. Størrelse mæssigt snakker vi en dvd kasse i 10 cm højde, som den største pakke.

Det jeg søger hjælp til helt præcist er:

Valg af leverandør - hvem er nemmeste at bruge som lille virksomhed, og samtidig god for den almene kunde.

Valg af forsendelsesmateriale - hvem er hurtige til at levere og gode til prisen.

Hvis jeg ikke har været tydelig nok, så sig til :-)

Casper Benjamin Holm

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tror en af de populær, især pågrund af de små størrelser du skal sende, vil være Pakkelabels.dk ;) Det er ihvertfald en af de absolut nemmeste pakke tjenester, bare ind og print en label (evt. investere i noget A4 label papir) det her skridt kan du gør på næsten hvilken som helst A4 printer - Betal eller opret en konto hos dem hvor de sørge for selv at trække pengene - Aflevere pakken hos din GLS/Post danmark pakkeshop. Dejligt nemt!

Til valg af forsendelses materialler, vil jeg sige at du skulle prøve Jakodan.dk ;) Lidt billigere en de fleste og lækkert udvalg, ellers er der Emballage-shoppen, Rajapack etc. Må indrømme der nok ikke er det store der skiller dem, de levere pretty much alle til tiden og det er generelt meget den samme pris + samme varer. Så det er vist bare at vælge den du føler for :)

MVH

Steffan

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffan. 

Tusind tak for svaret!

Havde godt kigget på pakkelabels.dk, det jeg bare studsede over var at en pakke på 50 gram ville koste 34 kr, kan dette ikke gøres billgere, for de køre jo nogle ret brede intervaller for små pakker :)

Jeg vil helt sikkert tjekke de sider ud :)

Mvh

Casper

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

CasperBH:
kan dette ikke gøres billgere


Hos GLS bliver det ikke så meget billigere, men hos postdanmark kunne du godt sende det som brev i stedet for som pakke. Det er ihvertfald noget billigere end de 34 kr. du snakkede om ;) Du kan jo hører post danmark om forskellige aftaler, for kunne jo være at når du skulle sende de store pakker kunne du bruge pakkelabels.dk og når du kun skal sende små ting kan gør det via brev.

Nu må du se hvad andre kan byde ind med, for der er jo et hav af forskellige måder at takle sine forsendelser :P

Du må ihvertfald ha' en god aften

MVH

Steffan

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er selvfølgelig en mulighed, det vil jeg lige undersøge :)

Tak, og lige over! 

Mvh

Casper

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)