Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør man, med sin idé?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har igennem lidt tid gået med en idé som jeg føler mangler i Danmark. Der findes mange butikker internationalt som skaber controllers, med forskellige modifikationer, farver, og andre fifs. Problemet er at hvis man skal have sådanne til Danmark opstår der hurtigt problemer med fragt, told, og at det hele rent faktisk forgår "overseas". Det skaber lidt forvirring, og holder mange fra at tage springet til at købe, selvom jeg mener at der er efterspørgsel efter det. 

Jeg er godt nok kun en ung 3.g student som har læst lidt teknologi og, en haft en del om erhvervsøkonomi, men i så fald hvor starter mand?

Jeg føler man (mildt sagt) bliver taget i røven hvis man køber de forskellige dele igennem firmaer som også skal tjene penge på hvert salg. På den måde er jeg intresseret i at se på nogle firmaer som kører mere B2B, og dertil skaber de her controller dele. 

Hvis der er sucess i det er der jo stor mulighed for at kunne lave forskellige designs i samarbejde med tattovør butikker, eller andet lignende.

Dertil er idéen jo altså ikke ny, men skal altså overføres til Danmark.

Jeg skriver herinde for at høre feedback, tanker, osv. Jeg håber i svarer tilbage :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)