Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop - Gato-shop.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej piger og drenge,

må jeg låne jeres skarpe øjne et kort øjeblik?

Hvis i gider at smutte ind på www,gato-shop.com og meld tilbage hvad i synes.

Vi mangler stadig at færdiggøre tekststumper rundt omkring, men ellers håber jeg at vi er ved at igennem den første mundfuld i rækken af uendelige tweakes Wink

Tak skal i ha'!

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jamen sådan overall... Så synes jeg godt om musikken ;)
Jeres site har umiddelbart alle de fornødne ting til at jeg ville bruge det, hvis jeg stod og manglede noget specifikt.

Kan godt lide den funktion I har, hvor man simpelthen kan få listet alle produkterne.. Hvis man nu præcis ved hvad man leder efter, så virker det da hurtigt.

Fortsat god dag,


PS: Jeres logo er måske en smule misvisende.. (altså et af dem, nu hvor du har et andet logo i din signatur).

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 03:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kresten:
må jeg låne jeres skarpe øjne et kort øjeblik?
 

Selvfølgelig :-)

 

Kresten:
Hvis i gider at smutte ind på www,gato-shop.com og meld tilbage hvad i synes.

 Og nu kan man også klikke på linket http://gato-shop.com/en/

 

Designet er fedt, det ser ret gennemført ud, jeg er vild med baggrundsbilledet som er udenom siden, det skaber en god helhed.

Jeg er ikke så vild med jeres logo, det bliver ligesom "spist" af resten af siden da det er sort og falder ind med ret mørke side. Logoet ligner lidt noget fra et fodboldhold, og det skaber dårlige associationer hos mig Stick out tongue. Men jeg kan godt lide farvevalget.

Ellers er alt positivt, lækkert site!

UPDATE: I skal vist lige have læst lidt korrektur, ihvertfald på den danske side, fx.: "99,5% af alle vare(R) er på lager" det var så også lige det eneste jeg fandt i første omgang.

Held og lykke

Hilsen Kasper. 

Fra Herlev
Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

tak for super hurtigt feedback Smile

Det lyder jo ikke så tosset!

Emil Larsen:
Kan godt lide den funktion I har, hvor man simpelthen kan få listet alle produkterne..

ja, den har jeg dog tænkt mig at lave en smule om så produkterne vises på samme måde som varergrupperne listes - bare en liste med alle produkter med billeder osv. Det er næste punkt på min todo Smile

Logoet... den vender vi lige..

Vh Kresten

Fra Herlev
Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så tak til dig Kasper!

KasperGrubbe:
Og nu kan man også klikke på linket http://gato-shop.com/en/

Smukt Wink

Logoet... ja det har været lidt en kamp... Kan man overhovedet lave en simpel illustration af en løve set fra siden uden at blive forbundet med et eller andet suspekt fodboldhold? Smile  Vi har talt om at enten må vi lave det om - ellers må vi bare blive større end dem, opkøbe dem og lukke dem Party!!!

Og stavefejl på forsiden - det kører!

Tak Kasper!

-Kresten

Fra Veflinge
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt design og funktionalitet, er shoppen udviklet fra bunden eller har i brugt lidt opensource?

/Jens 

Med Venlig hilsen Jens - Jelling.it
Fra Herlev
Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jens,

jens_elling:
er shoppen udviklet fra bunden eller har i brugt lidt opensource?

det er en OpenBizBox fra GoldenPlanet vi har stylet og tweaket. OpenBizBox er bygget på OsCommerce. Så det har været lidt rodet at pille ved, men aligevel ikke så slemt som jeg frygtede (man skal bare ha' en god programmøre i nærheden).

Jeg synes at standart funktionerne i OpenBizBox er ret fede, men GPs standart designs tænder jeg ikke på Smile  så vi har måtte hive og flå lidt...

 -Kresten

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)