Jeg tror såmænd at ideen kan være udemærket, men jeg tror at du sigter efter de forkerte kunder.
end på at pakke pakker og køre på posthuset. Webshops som ikke helt genererer penge nok til at ansætte folk til det praktiske, men stadig har volumen nok til at have dagligt arbejde.
Det er mit råd...
Mvh Carsten
tak for svar Carsten. så kunne webshop ejeren jo bare tag kontakt til et pick and pack lager. Så ville det problem være løst, og så ryger hele ideen med at man administrerede kundernes webshop så de kunne fokusere på andre ting evt andre projekter.
Det var sådan jeg havde tænkt at virksomheden skulle stå for. Jeg havde godt nok ikke tænkt over sådan noget som at forhandle med leverandøren men det andet var også noget jeg havde tænkt på man kunne tilbyde kunden. CEO en gang om måneden eller hveranden ovs
Altså så kan man jo stille sig det spørgsmål, hvorfor skal ejeren så overhovedet have en webshop hvis du vil tilbyde kunden at forhandle med leverandører osv. - det giver ingen mening medmindre jeg læser det forkert ;-)
- det giver ingen mening medmindre jeg læser det forkert ;-)
Som jeg skrev. så havde jeg ikke tænkt over det at skulle forhandle med leverandører. Kun det med at administrer siden og pakke samt at kunne tilbyde CEO og markedsføring. Og opdatere siden med evt nye vare men kun i samarbejde med kunden.