Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆÆÆÆÆÆLP, falsk ralph lauren

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag kære amino'er, som overskriften hentyder til er jeg blevet udsat for en som prøvede og sælge mig falske ralph lauren (big pony). Hvad skal jeg gøre i sådan en situation, altså han viste et billed af en advokat erklæring & sendte en demovare (falsk ralph lauren)

Der er en tydelig forskel på mordellerne og man kan tydeligt se det er falsk.

Kunne godt bruge et råd eller to.

Med Venlig Hilsen,

Sebastian

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at kontakte RL?

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu spørger jeg bare af ren nysgerrighed, hvem har overhoved set en rigtig advokat erklæring på papir fra de store brands som Ralph Lauren? Er dokumenter ikke noget at det letteste at kopiere som det første? 

 

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

bare deres support eller hvad ? @ejendomsinvestor

Du har fat i noget @modehaus

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville kontakte skat, som er den myndighed, der varetager sager om kopivarer.

Skat kan/vil konfiskere de ulovlige varer, udstede bøder og foretage andre foranstaltninger.

Skat informerer rettighedsindehaveren, så denne kan tage stilling til om de vil retsforfølge krænkeren med et krav om erstatning.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til Polo Ralph Lauren, vil jeg gerne hjælpe dig, da vi er autoriseret forhandler, og med største glæde vil hjælpe folk der bliver snydt på denne front.
Du er velkommen til at sende mig en PB, så skal jeg nok formidle kontakten til de rette mennesker, så dette kan blive stoppet.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Modehaus:

Nu spørger jeg bare af ren nysgerrighed, hvem har overhoved set en rigtig advokat erklæring på papir fra de store brands som Ralph Lauren? Er dokumenter ikke noget at det letteste at kopiere som det første? 

Ingen absolut ingen af de store leverandører udsteder disse advokaterklæringer.

Det er typisk noget man høre fra folk der har købt et eller andet restparti og det eneste man kan få dokumentation for er, at der er betalt en sum penge til en anden.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46522
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

helt som noget andet jeg har med at gøre  Ure - af de lidt mere specielle - Masser af fakes - og ja  med box og certifikat og jeg skal gi dig  - og samme sag - kan man fake et rolex/omega/breitling osv - så kan man nok også lige klare at fake et certifikat :) 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Modehaus:

Nu spørger jeg bare af ren nysgerrighed, hvem har overhoved set en rigtig advokat erklæring på papir fra de store brands som Ralph Lauren? Er dokumenter ikke noget at det letteste at kopiere som det første? 

Ingen absolut ingen af de store leverandører udsteder disse advokaterklæringer.

Det er typisk noget man høre fra folk der har købt et eller andet restparti og det eneste man kan få dokumentation for er, at der er betalt en sum penge til en anden.

Vi har nu tit fået udstedt sådan en advokaterklæring til en køber. Men de er kun noget værd, når det er første led...

Og mange af disse erklæringer misbruges desværre til fake varer... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 13. Jul 15
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg lige må komme med et spørgsmål.
Jeg er selv igang med at finde en mulig leverandør til bla. Ralph Lauren. Vil du være venlig at skrive mig en pm her på Amino? Bare med han/hendes email, så jeg ved hvad jeg skal holde mig fra. :-)
Tak på forhånd!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)