Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af tøjmærke

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Fra  Friends of Friends I/S Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg har med en partner arbejdet i en 2 måneders tid med opstart af et tøjmærke. 
vi er begge helt nye inden for denne branche, så alle gode råd og eventuelle overvejelser, som har hjulpet jer modtages med åbne arme!

Vi har designet den første kollektion, og er i gang med at få håndsyet de første eksemplarer af en ekstern designer og syerske, som ville gøre det til en billig pris.
Nu står vi og mangler en leverandør der kan producere vores tøj

Primært er hele kollektionen bestående af jersey, hovedsageligt i t shirts og Sweatshirts. dog også enkelte bukser i strækbart stof. der indgår pt ikke nogle tryk i vores designs så det er derfor ikke et kriterie, at producenten kan klare dette.
Dog ville det være et KÆMPE plus hvis det var muligt at bestille ned til 50-100 Stk af gangen

vi har søgt rundt på nettet men har ikke fundet noget der har været interesant, da mange af stederne ikke har virket oprigtige, eller kunne producere i den kvalitet vi har fundet nødvendig. 
Jeg spørger nu derfor jer kære Aminoer til råds!

Nikolai Jørgensen

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj, når du er så meget nede i den mængde, så kunne du overveje at producere det i Danmark indtil din forretning vil vokse og du kan bestille større mængder i udlandet. Jeg har en mindre produktion i Kolding som kan levere 50-100 stk pr. style. Vi levere høj kvalitet til fornuftige penge og made in Danmark
Send gerne besked på layk2office@gmail.com hvis dette har din interesse
Mvh
Rodica

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)