Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Happyheart Music søger Samarbejdspartner.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 3060 Espergærde
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino NetWorker :-)

Jeg søger en partner til et unikt produkt.  

Udover at være økonomisk bagmand, forventer jeg, at du som jeg - stiller høje krav til de mennesker du arbejder og lever sammen med.  Altså, har du en høj arbejdsmoral, og masse af humor :-) 

Om Produktet:

Tilbage i 2001 – og efter mange års intensiv forskning og udvikling, har jeg indspillet og designet en Cd med programmer der – OGSÅ - skaber peak performance mentale tilstande.

Det gør det bl.a. let, at forandre og ændre adfærdsmønstre og kodninger. Accelerere læring og kreativitet. Forøger produktivitet. Forstærker hukommelsen. Styrker og fremmer sundhed.

NU – her i 2006, er den ENDELIG klar til at komme på markedet. Målgruppen er klar.

Og det er her du kommer ind.

Det er for omfattende, at uddybe præcist, hvad det er indholdet er, rent fagligt. Dog kan jeg nævne, at det handler om lyd, resonans og hjernebølger.

Det eneste jeg kan sige med sikkerhed er, at den som lytter, umiddelbart og direkte vil blive påvirket. Altså på den fede måde. :-)

Det er blevet testet.

Ligesom jeg er blevet testet – det er fristende at starte et salg – når andre presser på - det giver penge i kassen, hvilket klart er et gode, også, når skattekammeret er tomt.

Men jeg har bevidst valgt, at lægge lidt afstand til den gængse lidt hokus-pokus-agtige stil, der præger det marked som dette produkt også (kan) bevæger sig indenfor.

Måske også fordi, at jeg vidste, at det ville være mere økonomisk fordelagtigt, at vente...

Mere:

Jeg forestiller mig, og planen er, at produktet – enten, både og - eller

- Leases ud til virksomheden

(En mulighed: kunden ringer og lytter til produktet, frem for f.eks. kim Larsen – og når kunden efterfølgende kommunikere med en person – er der ingen irritation over ventetiden. Derimod er kunden opstemt, glad, og veltilpas.)

- Sælges til virksomheden og private

Mere:

Produktet kan vokse.... :-)

Nemt.

 

Interesseret...? 

 

Gode idéer...
Maya Christin

 

Want to FLY…?

In reality you can’t try to do anything. You either Do it or your DON’T.

JFD. JMHO. MC.

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder umiddelbart rimelig interessant. Du er velkommen til at sende mig en PM med yderligere info.


Fra 3060 Espergærde
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Takker for interessen og tak for din opmærksomhed i morges. 
 
.... her til aften, står jeg forsat med spørgsmålet:
 
Hvorledes ønsker du, at modtage PM?  Hertil eller hvor?
 
Spørger fordi jeg har tjekket rundt i Amino - og har ikke set muligheden for lydfiler - så klart tænker jeg om det muligt, overhovedet at vedhæfte en sådan?
 
Jeg vil også gerne vide, hvad du forventer af indhold i PM. Taler vi f. eks. om budgetter, kampagne - det hele?
 
.... Smiler, det er derfor jeg søger en partner - for jeg ved godt, at jeg hverken kan eller skal kunne det hele. Jeg har slet ikke behov for at ville det hele selv. Ellers ville jeg jo nå ingenvejne... kan godt finde ud af, at skrive fakturarer ud, og lave simpel bogføring og rengskab
 
Men budgetter, i den her størrelse er ikke lige min stærkeste side...  
 
Du er velkommen til at fange mig på 27391389
 
Mvh Maya Christin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)