Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KRITIK SØGES!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes personlig at designet er for kedeligt, synes bare ikke den brune farve passer ind? Du burde lave en split test på dette!

Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

AnyFellow:

Korsbæk:

Da ikke hvis de accepterer forretningsbetingelserne først? Så har de jo "aktivt" accepteret følgerne? :) - Men det understregede jeg ikke nej, det burde jeg nok. 

Aktivt skal forstås som aktivt. Kunden skal f.eks. sætte flueben i en boks, hvor han/hun specifikt giver lov til kontakten. Det er ikke tilstrækkeligt standardbetingelserne accepteres.

Kan det virkelig passe? For det er ikke hvad jeg har oplevet rundt omkring. - Kan vi få en 3. part til at be/afkræfte dette?

Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin og uoverskuelig side. Dog bliver jeg forvirret og irriteret over det rullende billedbanner, endvidere kan jeg ikke nå at læse, hvad der står inden det skifter et billede nr. 2. 

Farven brun gør siden trsit og kedelig. Siden er kun holdt i brunlige nuancer, måske skulle siden bestå af en eller to andre gennemgående farver. 

Efter min mening virker Webshoppen ikke så troværdig, når produktudvalget ikke er større. 

Håber i kan bruge mine kommentarer, og held lykke med shoppen 

Birgitte 

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 324
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Korsbæk:

Kan det virkelig passe? For det er ikke hvad jeg har oplevet rundt omkring. - Kan vi få en 3. part til at be/afkræfte dette?

Du kan kigge i forbrugerombudsmandens FAQ:

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Sager-og-praksis/Ofte-stillede-spoergsmaal-om-markedsfoering/FAQ-Spam

Må man indhente samtykke til at modtage markedsføring i handelsbetingelserne? 

Svar: Nej. Hvis det står i handelsbetingelserne, at kunden ved at acceptere betingelserne giver samtykke til at modtage markedsføring, opfylder det ikke kravet om at være et informeret samtykke. Samtykket skal derfor også være tydeligt fremhævet over for den pågældende, for at det er tilstrækkelig informeret og dermed lovligt at bruge.

Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vist ikke til diskussion nej. Jeg takker mange gange for kilden, du har jo tydeligvis ret, så jeg bukker og trækker mig, og beklager meget til trådstarter for en dårlig indskydelse :) 

Fra Vejrup
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg skyldes, at fragten udgør et stort beløb, ud af det samlede beløb. Og det opdager de først ved udtjekning. Prøv at fjerne fragten på de næste 10 ordre og se om det hjælper.

Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak allesammen for feedback!

Jeg sidder og leger lidt med shoppen, og prøver at få kørt lidt jul indover shoppen. Indtil videre: https://easyshavedk.myshopify.com/

Hvad synes i?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)