Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til regler omkring lager

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 19
Fra  Minleg.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er i gang med planlægningsfasen i forhold til opstart af webshop.

I den forbindelse er jeg selvfølgelig også i gang med at undersøge muligheder for lagerplads. Derfor er mit spørgsmål: Må man have lager i sit hjem?

Vi har en stor garage, som vi alligevel står overfor at renovere en del af for at lave isoleret vaskerum. Vi overvejer derfor om vi i stedet skal dele den op i to, renovere og isolere det hele, og beholde den ene del som vores private vaskerum som det er planen, og indrette lager i den anden del. Men må man det? Og hvis man må, er der så nogle specielle forhold man skal være opmærksom på?

Håber nogen kan svare, da jeg ikke har kunne finde et klart svar ved søgninger.

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er vist kun regler for madvarer (da de skal kunne opbevares efter fødevarer styrelsens regler) og farlige produkter (Gas, lightere, fyrværkeri osv.)

Ellers er der ingen regler overhovedet på det punkt - Du må sove på det, opbevarer det i garagen/på loftet, opbevarer det i bilen osv. osv. osv.. Det eneste du nok skal have med i tankerne, er at der hvor du opbevarer dit lager, skal der helst ikke være nogen ting (regn, støv, lugt osv.) der går udover kvaliteten på dine produkter. Herefter er det kun op til dig hvordan og hvorledes du synes dit lager skal være :)

P.S. Nu er jeg ikke helt sikker på det her, men tænker at der kan være nogle krav hvis du har en forsikring på dit lager. Det tror jeg dog er op til de forskellige forsikringsselskaber.


MVH

Steffan

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)