Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart vognmand

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus - København
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg påtænker at opstarte som selvstændig vognmand. Ideen er at køre kurerkørsel mellem Århus og København. Sådan at jeg laver opsamling i København mandag, onsdag og fredag om morgenen tager over Odden ved middagstid, afleverer varerne i Århus om eftermiddagen. Altså samme-dag-levering. Tirsdag, torsdag og lørdag vil det ske modsat med opsamling i Århus osv.

Er der et marked for sådan en virksomhed ?

Er det for forvirrende med de forskellige dage ?

Gode råd modtages med tak?

Fra Albertslund
Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 27
Fra  Teleselskabet WeyNet ApS Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Denis !

Ja, naturligvis er der et marked for sådan en virksomhed men det kræver at du kommer ud og sælger dit produkt... Der er helt sikkert mange i Årshus og omegn som godt kunne bruge samme-dag-levering, da nogle ofte sender pakker eller breve med en taxa, fordi det skal gå stærkt.

Det er naturligvis ikke forvirrende med det forskellige dage, hvis du sørger for at få lavet et skema, som dine kunder kan få, hvor de kan se, hvornår de kan benytte din service. (når først de har vendt sig til det, er det jo ikke noget problem)

Hvis jeg var dig, ville jeg starte med at købe en gammel Peugeot Boxer (fordi der er meget plads i den og den er billig) - Kører rundt til eventuelle kunder og spørge dem om de kunne tænke sig at blive en del af din "express" service og sørg for guds skyld at skrive en form for kontrakt med dem. Både for din egen skyld og for deres.

SPAR PÅ STARTSOMKOSTNINGERNE!
- Det er en hård branche!

Teleselskabet WeyNet ApS
"Løsninger til private & mindre virksomheder siden 2007"

Fra Århus - København
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rådet.

Er lidt i tvivl om man kan lave en kontrakt, kunden vil nok nødig bindes af en sådan, man søger vel næsten altid det billigste tilbud ?

Fra Albertslund
Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 27
Fra  Teleselskabet WeyNet ApS Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Netop af den grund er kontrakten vigtig for dig!

Teleselskabet WeyNet ApS
"Løsninger til private & mindre virksomheder siden 2007"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)