Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God eller dårlig ide ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg har gået og tænkt lidt på og starte en webshop med tøj til "gentlemen" 

jeg finder ekslusivt tøj meget interessant  men synes også at mange af de steder som sælger det tager meget for det. ved godt at når man vil have noget ekslusivt så skal man ikke forvente h&m priser men synes stadig at man godt kunne lave en god forretning som går efter god kvalitet og samtidig ikke vil ruinere en fuldstændig. 

så mit spørgsmål til jer, er om i tror mit koncept holder eller om i er uenige. i må også meget gerne give gode råd til steder som i mener vil være et godt sted og købe ens varer :) 

Fra København
Tilmeldt 25. Dec 14
Indlæg ialt: 75
Fra  Universe of Games Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Cool

Om det er en god eller dårlig ide. syndes "jeg" ikke betyder så meget, det du nok skulle tænke mere om er, kan jeg nå ud til de folk der vil købe mit tøj Wink

I bund og grund komme det an på hvordan du slæder varen, her tænker jeg på markedsføring.

Hvis du ikke selv kan din markedsføringen, er der sikket en del herinde der gerne vil hjælpe dig.

Hilsen Nikolaj

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Dem findes der allerede nogle stykker af. Hvis jeg var dig, så ville jeg tænke mere på hvordan du kunne skabe en niche fremfor at konkurrere på prisen.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)