Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At uploade sine eksamensopgaver på nettet - afleveringen.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg er fornyligt blevet bekendt med hjemmesiden afleveringen.dk. Her kan kan uploade sine gamle (velskrevne) eksamensopgave, som læses igennem, kvalitetssikres og lægges ud på hjemmesiden. Man bestemmer selv den pris, man vil have for sin opgave, og for hver gang en anden bruger downloader ens opgaver, får man dette beløb udbetalt. 

Mit spørgsmål er: Kan der opstå problemer ift. at uploade sine gamle eksamensopgaver på nettet? I dag bruger langt størstedelen af alle gymnasier tjenester, der tjekker, om en elev har snydt ved f.eks. at kopiere en andens opgave. Umiddelbart skulle man jo tro, at hvis A's opgave er plagiat (af min opgave), at kun A vil få fingrene i maskinen for snyd, men spørgsmålet er så, om f.eks. jeg også ville kunne få problemer (f.eks. for noget i retning af "opfordring til plagiat" ved at uploade min opgave). 

Jeg håber at kunne få svar på, om der kunne opstå problemer ift. dette. Tak.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville i mit hoved på ingen måde give mening. Afleveringen.dk er jo bare guiding-materiale, som kan hjælpe andre på vej. Bruger man det som mere end det, er det en selv der har fucked up. 

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, tak for svaret. Jeg er bestemt også af samme opfattelse, men det er naturligvis bedre at være på den sikre side og spørge ad, især hvis der er andre derude der måske har stået med samme overvejelser. :-) 

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tvivler. Studienet er jo lidt det samme, det har jeg selv brugt meget ved at hente andres opgaver, men som de også selv skriver anbefaler de at man ikke skriver af men bruger det som en guide. Jeg bruger det jeg har hentet derinde til at se andre synspunkter på hvordan man kan gribe en opgave an, og bruger også ofte deres kildeliste så jeg ka undersøge til selv.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan vel heller ikke stå til ansvar, hvis min søster hugger et USB med min opgave og afleverer det? Jeg tror du står rimeligt fint :) Kan ikke se, hvorfor andet skulle være tilfældet. Vent dog liiiige et par måneder efter du har afleveret, så du ikke ender med at være ram, der går ind som snylter i systemet, når læreren checker ;)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 20. Oct 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er vel lidt at de ikke kan se om du har downloaded og snydt, eller uploaded og hjulpet.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælper:

Problemet er vel lidt at de ikke kan se om du har downloaded og snydt, eller uploaded og hjulpet.

Hvis du først sender ind efter den er gået igennem check, er du jo første indsender = Intet problem :) Urkund og lignende services, checker jo kun når man sender det ind.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 20. Oct 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Hansen:

Hjælper:

Problemet er vel lidt at de ikke kan se om du har downloaded og snydt, eller uploaded og hjulpet.

Hvis du først sender ind efter den er gået igennem check, er du jo første indsender = Intet problem :) Urkund og lignende services, checker jo kun når man sender det ind.

Nu kan man jo godt komme under mistanke for snyd EFTER man er gået igennem check.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)