Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskorrektur.dk - nyt website

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Super lækker og overskuelig hjemmeside. Godt arbejde :-) 

Jeg savner dig lidt kreativitet under "Info om Erhvervskorrektur.dk".. I min optik burde i varierer med nogle forskellige ikoner eller lignende for at skabe noget mere spil rent visuelt. 

Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 31
Fra  SB Group Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Ilkjær:

Mbossen:

Hej Alexander,

Lækker hjemmeside Smile

Lige et lille spørgsmål, hvorfor er den nye service mere end dobbelt så dyr som jeres studie service?

De bedste hilsner

Marcus

Hej Marcus

Tak for feedback.

Der er en række aspekter, der medvirker til prisforskellen; først og fremmest har vi lavet prissætningen på Studiekorrektur.dk, således studerende i det hele taget har råd til at benytte servicen, og vores dækningsbidrag er som følge deraf ikke ret højt.

På Erhvervskorrektur.dk er priserne tættere på markedspriserne for korrekturlæsning, om end stadigvæk lavere. Dertil følger en række administrationsomkostninger på Erhvervskorrektur.dk så som betaling via faktura, der skal udsendes, følges op på og indkræves i modsætning til Studiekorrektur.dk, hvor det hele forløber automatiseret, og pengene allerede er reserveret via kundens betalingskort, før vi går i gang med arbejdet.

Desuden har Fru Hartmann også en valid pointe:

Fru Hartmann:

Uden at have set nogen af priserne..... Det er vel oplagt at erhvervsdrivende har flere penge til rådighed end "fattige" studerende.

Synes du, det giver det mening?

/Alexander 

Det giver god mening!

God weekend :-)  

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Alexander.

Først og fremmest, rigtig fed & flot designet onepage hjemmeside.

Jeg kan ikke rigtig ladevær med at ligge mærke til at jeres recaptcha ikke rigtig passer ind. Men bortset fra det, er det en super fed hjemmeside, som er rigtig brugervenlig og nem at finde hoved at hale i.

Venlig Hilsen,

Sebastian

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 18
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Hoffmann:

Dejlig overskuelig.

Du får alle oplysninger på én side hvilket virker ret godt i denne sammenhæng. 

Kommer i til at henvise til jeres tidligere arbejde? Man er vel altid lidt skeptisk, og udtalelserne fra tidligere kunder er ikke nok til at overbevise mig da

1. Jeg har ingen præferencer til personerne. Jeg har ingen idé om hvem de er.

2. Jeg får ikke noget konkret at se.

God pointe - vi kunne godt arbejde mere på referencer og måske yderligere info om vores tilknyttede korrekturlæsere. Tak :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 18
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hej Alexander

Super lækker og overskuelig hjemmeside. Godt arbejde :-) 

Jeg savner dig lidt kreativitet under "Info om Erhvervskorrektur.dk".. I min optik burde i varierer med nogle forskellige ikoner eller lignende for at skabe noget mere spil rent visuelt. 

Ja, det ser måske lidt ensformigt ud under info-afsnittet. Det må vi have fikset - tak :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 18
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Hørberg :

Goddag Alexander.

Først og fremmest, rigtig fed & flot designet onepage hjemmeside.

Jeg kan ikke rigtig ladevær med at ligge mærke til at jeres recaptcha ikke rigtig passer ind. Men bortset fra det, er det en super fed hjemmeside, som er rigtig brugervenlig og nem at finde hoved at hale i.

Venlig Hilsen,

Sebastian

Hej Sebastian. Tak for indspark. Det har desværre været meget nødvendigt med captcha'en, eftersom vi blev spammet helt i småstykker via hjemmesiden førhen. Tænker du, at den skulle være bredere, så den flugter i højre side med tekstfelterne og send-knappen?

Vh. Alexander

 

Tilmeldt 20. Oct 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det er en flot og lækker side, men tror jeg havde fortrukket priser i betaling per ord, og ikke per side.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)