Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp erfaringer med postdanmark...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er jeres erfaringer med postdanmark og kontakt med dem jeg har snart opgivet dem...

Jeg sælger billeder mest på papir men også andre fotoprodukter som kalendere osv.

Min producent sender dem med postdanmark direkte til kunden så der er ikke meget andet jeg kan gøre ved det.

F.eks. så sendes A4 billeder i en solid pap kuvert som man IKKE på nogen måde kommer til at bøje ved en fejl med mindre man bruger bevidst vold.

Alligevel så har får mange af mine kunder sådan en kuvert som postbuddet direkte har stået og bukket den selv om det er svært og der tydeligt står på den at det er et fotoprodukt. Dette sikkert for at den kan være i postkassen og han spiller for at smide en seddel.

Min producent kan ikke levere til ikke-EU lande så de par ordre jeg har dertil der går jeg manuelt på posthuset og sender dem.

Igår brugte jeg 80 kr. i porto for at sende en A4-kalender til Norge for blot her til morgen at finde den samme pakke i min postkasse også blev jeg fanme frustreret og skal bruge tid endnu en tur på posthuset.

Hvad er jeres erfaringer og gode råd til at kontakte postdanmark? Jeg har forsøgt at kontakte dem men jeg blev afvist da det var erhverv selv om det vat så små mængder det drejer sig om.

/Magnus

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Enten må du sende dine billeder i en langt bedre emballage f.eks en bogomslag i bølgepap, det vil være ret så vanskeligt at bøje,  ellers må du sende dine vare som pakke.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)