Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket kassesystem skal jeg vælge?? og hvilken webshopløsning vil I anbefale?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg står og skal åbne en fysisk butik, som skal sælge tøj, men samtidig skal jeg have en webshop.

Jeg skal bruge et kassesystem, som kan det man nu skal i en butik og dernæst skal jeg have integreret webshoppen, så når der bliver solgt i butikken, så opdateres lageret også på webshoppen og omvendt.

Dernæst vil jeg godt have et regnskabsprogram, som systemet kan integrere til, så jeg ikke skal bruge så meget tid på bogføring.

Nogen gode anbefalinger??

Økonomisk er min virksomhed ikke særlig stærk, så skal man leje systemet eller er det bedst at købe det fra starten af???

Dernæst skal jeg jo have en webshop fra et firma som kan integreres i systemet og har I nogle anbefalinger dertil??

At bygge webshoppen op selv er en mulighed, men vil helst hvis jeg kan få et færdigt design jeg selv kan redigere i.

Håber nogen derude kan komme med nogle gode forslag eller hvad jeg skal passe på med at vælge.

På forhånd tak

Venlig hilsen

Susanne Petersen

Fra Roskilde
Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne.

Vil klart anbefale:

https://www.shopify.com

De har også POS som du bla skal bruge:

https://www.shopify.com/pos/setup

læs mere her:

https://docs.shopify.com/pos/about-pos/faq

Og til Bogføring benyt Dinero:

 

Desuden er der en hulens masse smarte og uundværlige apps du kan tilkoble og integrere din shop.

Alt i alt får du her en samlet løsning som du leder efter, men men men husk nu, at det tager tid og du er IKKE bare i gang i morgen eller om 1-2 uger;-)

Husk du skal også ansøge om indløsningsaftale og PSP. PSP aftalen er der umiddelbart ingen ben i - her kan du med fordel vælge epay eller Quickpay.

Mht. indløser, så er der mange at vælge imellem. Vi har selv benyttet Elavon, men som sagt kan du vælge blandt mange andre.

Vi har selv med stor succes benyttet Shopify, selvom det er lidt dyrere at benytte om måneden, men systemet er brugervenligt og driftssikkert. Endvidere har det for vores vedkommende vist sig at være ualmindeligt SEO venligt og vi ranker i top med mange søgeord vi vil findes på.

Du er velkommen til at sende en PM hvis du skal bruge flere oplysninger.

Fra Roskilde
Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne

Det er lige præcis ved sådanne behov at vores alt i et system Odoo fra AlbedoSoft kommer til sin ret. Du får din webshop(Drag & drop løsning), regnskab, lagerstyring, POS system i vores fuldt integrerede løsning og det koster kun kr. 150 per bruger. Du er sikret langt ud i fremtiden og hvis du skulle få brug for kunde og salgsstyring eller andre moduler kan du bare få det udvidet uden at det koster ekstra. Hvis du ønsker demo kan vi hurtigt vise det online og du kan få et link til selv at prøve det. Kontakt mitat@albedosoft.dk eller telefon 25101616.

Med venlig hilsen

Mitat Ucar

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)