Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Miljøvenlig forsendelse, hvad siger i?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Østbirk
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Monbjerg Pil og Print Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Da jeg startede min virksomhed for snart 5 år siden var første prioritet at bobleplast og flamingo kugler var helt forbudt. I starten var min butik en ren natur butik så plastik gik jo ikke rigtig an.

Jeg har fundet en god og naturvenlig emballage. Træuld. Alle mine forsendelser bliver pakket i papirsposer, lukket med papirtape og fyld er træuld. Det er faktisk rigtig smart.

Det er nemt at pakke og faktisk er det ret billigt. Mine beregninger siger at når jeg sælger for en 400-600 kroner udgør emballagen under 1 krone.

Træulden købes i baller og der er virkelig meget i en presset palle på 2 meters højde.

Underligt nok hører jeg intet fra mine kunder, hverken ros eller ris. De accepterer måske bare min specielle måde at emballere mine varer på og tænker ikke videre over det. Fint, men måske lidt skuffende.

Jeg vil høre om der er andre herinde som måske har forsøgt sig med popkorn eller andre alternative emballagetyper?

Tænker på opfinde en maskine som kan lave træuld i baner, noget som er syet sammen og kan vikles om varen, lige som bobleplast, men som er co2 neutral og uproblematisk at smide væk.

Hvad siger i? Kunne træuld, papirsposer og papirtape være noget for jer? Kontakt mig gerne, jeg giver gerne gode råd om miljøvenlig emballage og jeg ejer ikke et træuldsfirmaBig Smile

Hilsen

Lars Svane

http://monbjergpil.dk

monbjergpil.dk Posca - Molotow - hobbymaterialer - Sten - Fossiler

Fra Albertslund
Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 27
Fra  Teleselskabet WeyNet ApS Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars !

Spænende koncept men tror du ikke at det bliver for dyrt pr. pakke/forsendelse?

Det er rigtigt at folk er begyndt at tænke mere på miljøet, men de tænker også meet på prisen.

Teleselskabet WeyNet ApS
"Løsninger til private & mindre virksomheder siden 2007"

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)