Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

akut faktura problemer!!!HJÆLP!!!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle super Aminoer,

Håber at I nyder jule-periodenBig Smile....har lige startet virksomhed op men har ikke fået nået at få et girokontonumerSad....Jeg er ved at sende faktura ud..gik lidt bedre end jeg havde forventet..hvilket selvfølgelig er godt.... Hvad gør jeg?har kun forretningskontoen i Nordea?kan jeg nøjes med det i første omgang?er dette for besværligt og uoverskueligt for kunderne.

Ser frem til at hører fra jer.

håber i kan give mig et hurtigt tip..

mvh

Rata

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rata

Nu ved jeg ikke om du handler med virksomheder eller private men der burde ikke være nogen problemer, specielt ikke hvis det primært er virksomheder du handler med. Vi har kørt i årevis uden at have girokonto/FI kort. Har endnu aldrig oplevet kunder der ikke kunne finde ud af at det med bare et reg. nr. og kontonummer.

Mvh.
Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasta,

Mange bruger netbank og det vil ikke være besværligt at overføre penge til din konto. Kunden skal bare huske at skrive faktura nummer og evt. kundenummer så du kan holde styr på indbetalingerne.

mvh

klikaline

De bedste hilsner Dorthe Thomsen www.klikaline.com Mikroprodukter til dig og din bolig

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne indtil du evt. får girokort, vedlægge et notat om hvordan de kan betale denne faktura...

Vi har desværre ikke fået lavet girokort endnu, hvorfor vi må bede dem om at benytte vor bankkonto i Danske Bank og angive kundenummer og fakturanummer i tekstfeltet..

RegNr.. 0536 - Kontonummer 5625154722

På forhånd tak og god jul..

 

 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har både private og virksomheder/restautationer som kunder, og jeg benytter kun min erhvervskonto til indbetaling af fakturaer.
Det har aldrig været noget problem og pengene finder da vej (dog var der en enkelt kunde, som aldrig nogensinde fandt ud af at sætte pengene ind på kontoen - hende lader vi nu advokaten tage sig kærligt af Angry)

Så mit bud er: du kan sagtens nøjes med at skrive "Beløbet bedes overført til vores konto hos XXXX Bank - regnr. xxxx - Kontonr. xxxxxxx"

Held og lykke med salget (Hvad er det du har fået så stor succes med??? Vi er nysgerrige Wink)

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror reelt ikke det er nødvendigt, men du burde kunne få det overstået på én dag. Det tog mig ikke mere end et par timer at; få tilknyttet et fi-kortnummer til min erhvervskonto, købe 1.000 fortrykte girokort ved kontorgrossisten og sætte SummaSumarums design op til girokort.

Prøv lige at ring til Nordea, hvis du gerne vil have fi-kort. Det burde altså ikke være en videnskab for dem :) 

Fra København
Tilmeldt 29. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Så fint at du har kommet der hen at du har kunder at sende regninger til! Jeg kan ikke gi et godt svar på dette men din bank burde gi et godt svar evt et firma spesialiseret i factoring, Hilsen Ole R
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Morgen folkens..tusinde tak for jeres besvarelser. Det har beroliget mig en del...Big Smile..så nøjes ja da bare med reg. samt konto.nr..

Tusinde tak for jeres mange gode råd!!

mvh

rata

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)