Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mener I om min idé?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang tak for feed back, super lækkert med alle jeres input! Det jeg tænker med mine produkter er, at det gerne må se lidt hjemmelavet og "råt" ud som i kalder det. Det synes jeg lidt gir en anden charme end hvad så mange andre virksomheder har at byde på. 

Jeg vil selvfølgelig kigge på om det kan lade sig gøre at skaffe noget andet end skruerne. Måske en mere enkel sølvstang som ikke vækker så meget opmærksomhed.

Tak for gode råd og tilbud om hjælp.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Spørgsmålet er bare om nogen vil give 800 kr. eller mere for sådan en "lidt for hjemmegjort" vinreol.  Jeg mener at den mangler den altså noget design. De lange skruger / bolte holder altså ikke rigtigt.

Det er nemlig et rigtigt godt spørgsmål. Og det er her begreber som formgivning og produktdesign kommer ind i billedet.

Der er folk, der tager mange og lange uddannelser for at lære noget om netop dét (mig selv inklusiv, sagt i al beskedenhed) - og alligevel er det et område, som kan være svært og indviklet, fordi der simpelthen findes så mange mulighed, hensyn at tage og måder at gøre tingene på, når man først kommer i gang. (Men det er derfor jeg elsker det jeg laver og har lyst til at gøre mig god til det.. Smile)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)