Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en app-udvikler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gilleleje
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Amino-bruger! Jeg og min partner mener selv at vi har fået ideen til det nye store inden for app verden (Det mener de fleste nok om deres egen ide er)

Problemet er at vi ikke overhovedet ikke har styr på koding og udvikling af en app, derfor ville jeg høre hvad en ca pris ville være på en app med nogenlunde samme funktoner som tinder uden af at være en dating-app, altså den skal kunne følgende:

- Bruge lokalitetstjenester så man kan søge på folk inden for en hvis radius

- Give mulighed for at kunne oprette bruger via Facebook

- Søge på tags

- Give en form rating og feedback til de forkskellige brugere

- Kunne chatte med andre brugere

- Den enkelte bruger skal have mulighed for at oprette en form for status som andre brugere kan søge efter

- En form for godkendelse ligesom når to brugere matcher på tinder, bortset fra at man skal kunne se når den første "liker" en anden bruger

Håber der er nogen herinde som kan komme med et svar! Hilsen en ny bruger :-)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Prisen kommer meget an på de nærmere detaljer, men skulle jeg give et meget groft overslag vil jeg gætte på et sted mellem 50 - 100.000 inden i er helt tilfredse.

Den første version kunne I sikkert godt få for 50.000, men her får i jo kun det I ønsker jer, og det er jo ikke sikkert at det er det i skal bruge - I vil finde ud af undervejs at den måske skal drejes lidt osv, får at i rammer målgruppen.

Derfor er det også en rigtig god idé hvis i starter med et så "smalt" koncept som muligt, og hvem ved, så kan I måske sparer lidt penge på den første version.

Dertil kommer at i også skal huske at sætte penge af til markedsføring - det nytter ikke at I får udviklet verdens bedste app, hvis der ikke er nogle der hører om det.

Men giv mig gerne et kald på 3053 1351, så kan vi evt tage uforpligtende snak.

//Morten

Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 9
Fra  AZ Web Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ring gerne 71 20 90 40, så kunne vi tage et møde omkring ideen. Jeg har nemlig brug for mere info omkring app´en inden prisgivning.

Mvh.

Adam

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

I mangler lige at skrive hvad der er af krav til administrations-delen, som den største mangel i forhold til jeres beskrivelse.

Vi er ved at udvikle apps til både Android og IOS og foruden de to apps er der et større administrations interface + en web-platform, og alt admin-arbejde styres fra web-platformen.

Apps og webplatform deler altså data, og administreres på webplatformen.

Det projekt I beskriver er umuligt at prissætte uden at kende nogen som helst til administrations-kravene. De to apps alene (går ud fra I skal lave en til både Android og IOS), dækker jo nok langt fra projektet, da der ofte er et lige så stort administrationsmodul bagved.

50.000-100.000 kr. bliver nævnt her i tråden, men jeg må indrømme jeg har svært ved at se et sådan projekt kan laves for det.

Vi taler to native apps, en platform til indsamling af data og alt hvad der måtte være i forhold til administration. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange lignende apps Morten Hjorth har udviklet med succes, men jeg vil umiddelbart sige at 50.000-100.000 kr. ekskl. moms er for lavt sat, selv hvis man finder nogle indere der påstår de kan lave det :-)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange lignende apps Morten Hjorth har udviklet med succes, men jeg vil umiddelbart sige at 50.000-100.000 kr. ekskl. moms er for lavt sat, selv hvis man finder nogle indere der påstår de kan lave det :-)

Den kommentar var vist lidt under bæltestedet - det vil jeg slet ikke kommenterer yderligere

//Morten

Fra 3000 Helsingør
Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Med respekt.... Jeg har ingen personlige interesser her... jeg er sikker på at de mange mennesker, der stiller forslag, alle er meget kompetente - og jeg er sikker på at resultatet bliver perfekt uanset hvem, der vælges.

Men jeg vil bare give et råd.. Hvis Ikke I kan overskue alt det tekniske - så få tilknyttet en fast teknisk person, der har overblikket. En som kan kommunikere med samarbejdspartneren på lidt teknisk plan. Der er mange biler på vejene fra mange fabrikker.... og ja, ja... ejerne er nok allesammen er tilfredse, hvis man spørger dem om lige DERES bil - men bilerne kører altså ikke ens - og måske har alle ejerne heller ikke prøvet ALLE typer biler for at kunne sammenligne. Der er også mange måder at lave apps på. Mange frameworks.

I den sidste ende er det sikkert også bedst for den, som skal lave app'en, at have en, som kan udstikke klare retningslinjer.

Held og lykke.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)