Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg selv omhælde sæbe fra 10 l dunke til 200 ml flasker

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ville lige høre hvis jeg køber et produkt f.eks flydende sæbe og eg får det hjem i 10 liter dunke og jeg så selv skal hælde det på flasker af 200ml. 
 er der nogen specielle regler indenfor sådan noget ? eller kan jeg bare hælde det på 200ml flasker og så et salgsklar ?

Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

er der seriøst ingen der har viden indenfor dette??

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

bali:

er der seriøst ingen der har viden indenfor dette??

Det er der sikkert, men folk har måske andet at lave end æige at svare på dit spørgsmål. At bumpe et indlæg fordi du er utålmodig hjælper ikke, og er ikke populært her.

Du kunne jo selv forsøge at google dig til et svar.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne omhælde på ny emballage. Så længe der ikke er behov for udluftning p.g.a. skadelige dampe og du har sikret dig, mulighed for opsamling af skadeligt spild.

Vær opmærksom påkravene  til deklaration af indhold, og hvis du sælger til erhverv også SDS/datablade.

Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar ..
men mener du mere præcis med dekleration ?
Det noget der skal sælges via en webshop

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have mærkat på alt, hvorpå det specifikke indhold kan læses.

Der er mange allergikere og også bare bevidste forbrugere, der har interesse i indholdet i dit produkt, hvorfor der er lovkrav omkring deklaration.

Det er ikke nok bare at skrive HÅNDCREME eller hvad du nu skal sælge. Du skal oplyse om indholdet i HÅNDCREMEN.

Flemming

Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tak for det gode svar 😀

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan give dig problemer, hvis du giver det et nyt NAVN, og således diffenrentierer dig fra det oprindelige.

Hvis der bliver problemer med produktet og folk klager, vil klagen blive med dig som den ene part, hvor du så skal dokumentere alt hvad de nu måtte finde på at anklage dig for (hårtab, eksem, allergener osv.)

just saying

Og der findes skrappe krav til produkter der bliver optaget / indtaget af hud, øjne mund osv. så der må være en lovgivning omkring det du spørger til, hvorfor jeg ville henvende mig til de rette myndigheder, og få en godkendelse på skrift, istedet for at lade sig nøje med en accept fra en tilfældig aminobruger.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)